МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На РНО (ізотермія, швидкість переносу хмари 10м/с.)
Таблиця 5.7 Розміри зон забруднення місцевості (прогнозовані) на сліду хмари При аварії на РНО (інверсія, швидкість переносу хмари 5 м/с)
Таблиця 5.8 Розміри зон забруднення місцевості (прогнозовані) на сліду хмари при аварії на РНО (інверсія, швидкість переносу хмари 10 м/с)
ІІ. Прогнозування хімічної обстановки
Основні поняття, терміни та визначення
Хімічно небезпечний об’єкт – це об’єкт господарювання, при аваріях і руйнуваннях якого можуть відбуватися масові ураження людей, тварин і рослин сильнодіючими отруйними речовинами. Хімічна обстановка – це сукупність наслідків хімічного зараження атмосфери і місцевості СДОР (ОР), які впливають на діяльність підприємств, сил цивільного захисту і населення. Зона хімічного зараження – це територія, яка безпосередньо перебуває під впливом ОР або СДОР з концентраціями перевищуючими гранично допустимі. Зона смертельних токсодоз (надзвичайно небезпечного зараження ) – це територія, на зовнішній межі якої 50% людей одержують смертельні ураження. Зона уражаючих токсодоз (небезпечного зараження ) – територія, на зовнішній межи якої 50% людей втрачають працездатність, їм потрібна медична допомога. Дискомфортна (гранична зона) – територія, на зовнішній межі якої люди відчувають дискомфорт, у них починаються загострення хронічних захворювань або з’являються перші ознаки отруєння. Первинна хмара СДОР – така яка утворюється в результаті миттєвого (1-3 хв.) переходу в атмосферу частини вмісту ємкості зі СДОР при її руйнуванні. Вторинна хмара – хмара СДОР, яка утворюється в результаті випаровування розлитої речовини з поверхні. Довжина зони хімічною зараження – це розміри фронту виливання ОР, або діаметр розбризкування ОР під час вибуху чи аварії. Глибина зони хімічного зараження – це відстань від навітряної сторони місця викиду у бік руху вітру, до тієї межі, де концентрація ОР стає не уражаючою. Осередок хімічного ураження – це територія, в межах якої у результаті аварійного викиду СДОР або впливу хімічної зброї в навколишнє середовище виникли масові ураження людей, сільськогосподарських тварин та рослин.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|