Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимірювання інформації та швидкість її передачі

Лекція № 2.1

Теорія інформації та кодування

 

 

Вступ

Наразі розпочинаємо вивчення другого модуля дисципліни “Теорія інформації та кодування”. На другий модуль відведено 53 годин, із яких 18 год. – лекції, 16 год. – лабораторні роботи, 16 год. – самостійна робота, 3 год. – індивідуальне завдання. Модуль складається із двох тем: Тема 2.1 “Технології роботи з інформацією. Кодування в інформаційно – телекомунікаційних системах” – 10 год. лекційні та 10 год. лабораторні занятті; Тема 2.2 “Пропускна спроможність каналів” – 6 год. лекційні та 4 год. лабораторні занятті. Вивчення модуля завершується МКР № 2 – 2 год.

Згадаємо також, що у складі дисципліни у цьому семестрі є курсова робота, здати яку на перевірку слід до 5 грудня, а захист її відбудеться з 12 грудня.

Цей модуль передбачає вивчення шляхів оптимізації параметрів телекомунікаційних мереж та деяких із існуючих інформаційних технологій.

Лекція № 2.1 − “Вимірювання інформації та швидкість її передачі”.В лекції будуть розглянуті наступні учбові питання:

1. Вимірювання інформації в побуті.................................................... 4

2. Вимірювання інформації в техніці................................................... 4

3. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі........................................... 5

4. Кількість інформації по Шенону. Ентропія, як міра невизначеності інформації, та її властивості.................................................................................................... 8

5. Швидкість передачі і пропускна спроможність каналу................ 12

Кожен елементарний сигнал може мати К різних значень. Величина К залежить від способів модуляції.

1. Структурна схема системи передачі інформації

Для організації правильного приймання інформації необхідно чітко знати кількість інформації, яку переносить один символ, повідомлення чи будь-який інший інформаційний об‘єкт. Отже, необхідно уміти вимірювати таку інформацію. При цьому до вимірювання інформації в побуті, техніці і в теорії інформації застосовуються різні підходи.

 


Читайте також:

  1. Vу -швидкість ударника
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Активний опір ліній електропередачі
  4. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  5. Аналіз зовнішньої інформації
  6. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  7. Аналіз та інтерпретація інформації
  8. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  9. Аналіз якості виробничої інформації
  10. Аналітико-синтетична переробка інформації
  11. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  12. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.