ЗАСТОСУВАННЯ РИЗИК-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ ПОБУДОВИ ІМОВІРНІСНИХ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Мета роботи:оволодіти методом кількісного аналізу ризику виникнення та розвитку НС.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Основні поняття, терміни та визначення
Ризик –це кількісна характеристика оцінки ступеня небезпеки.
Величина ризику (R) –це відношення кількості подій з небажаними наслідками (n) до максимально можливого їх числа (N) за конкретний період часу.
Читайте також: - I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- IV етап. Ситуаційний підхід
- Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
- V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
- V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
- VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
- VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
- XVII ст.). Виникнення козацтва.
- А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|