Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика саркодових та інфузорій, які можуть траплятися в організмі людини

 

Найпросmіші Пато-ген-ність (+, -) Meдичне значення Шляхи nompan-лення в організм людини Локалі-зація в організмі людини Методи діагнос-тики Заходи про-філактики хвороби, яку спричинює паразит
Entamoeba            
histolytica            
Entamoeba            
coli            
Entamoeba            
gingivalis            
Balantidium            
coli            

 

7. Розглянути і замалювати вегетативну форму і цисту балантидія .

8. Скласти і замалювати цикл розвитку Balantidium coli.

в) Інструкції до практичної роботи:

1. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат дизентерійної амеби (Entamoeba histolytica, forma magna). Відмітьте її розміри, форму, будову. На препараті добре видно ядро з чітко вираженою ядерною оболонкою. Цитоплазма дизентерійної амеби поділена на зовнішній шар – ектоплазму (світлий) i внутрішній шар - ендоплазму (темний). В ендоплазмі позначте травну вакуолю з фагоцитованими еритроцитами. Наявність еритроцитів у цитоплазмі дизентерійнoї амеби - важлива діагностична ознака, за якою визначають її патогенність. В зошиті замалюйте дизентерійну амебу. Позначтеу неї: а) ядро; б) ектоплазму;
в) ендоплазму; г) травні вакуолі з фагоцитованими еритроцитами.

2. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат цисти дизентерійної амеби (Entamoeba histolytica). Відмітьте її округлу форму та наявність у цитоплазмі чотирьох ядер однакового розміру, а також хроматинові тільця в центрі. Замалюйте у зошиті цисту дизентерійної амеби та позначте на малюнку: а) ядра; б); цито­плазму в) оболонку цисти,
г) хроматоїдні тільця.

3. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат вегета­тивної форми кишкової амеби (Entamoeba coli). Відмітьте, що в її цитоплазмі немає чіткого поділу на ектоплазму та ендоплазму. На периферії ви побачите кулясті травні вакуолі. Замалюйте у зошиті кишкову амебу та позначте на малюнку: а) ядро; б) ектоплазму; в) ендоплазму; г) травні вакуолі з фагоцитованими лейкоцитами та залишками їжі.

4. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат цисти кишкової амеби (Entamoeba coli). Відмітьте її форму та наявність восьми ядер у цитоплазмі. Замалюйте у зошиті цисту кишкової амеби та позначте на малюнку: а) ядра; б) оболонку цисти; в) цитоплазму.

5. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат вегета­тивної форми кишкового балантидія (Balantidium coli). Відмітьте, що він має найбільші розміри серед представників цього підцарства та овальну форму. Все тіло балантидія вкрите війками. Цитоплазма поділена на ектоплазму - зовнішній шар(світлий) та ендоплазму – внутрішній шар(темніший і зернистий). На передньому кінці тіла паразита ви побачите клітинний рот (цитостом), який має вигляд заглибини і клітинну глотку(цитофарінкс), яка є його продовженням. На протилежному кінці тіла балантидія видно порошицю (цитопрокт). В центрі велике бобоподібне ядро (мак­ронуклеус); поряд знаходиться мале ядро (мікронуклеус) кулястої форми. Зверніть увагу на дві пульсуючі вакуолі в цитоплазмі, які мають вигляд світлих пухирців овальної форми: одна - в передній частині тіла, а друга – в задній. Часом можна побачити травні вакуолі в цитоплазмі так, як вони мають темний колір. Замалюйте у зошиті вегетативну форму балантидія. На малюнку позначте та позначте на малюнку: а) ядра (макро- та мікронуклеус); б) цитостом; в) цитофаринкс; г) цитопрокт; д) пульсуючі вакуолі; е) травні вакуолі.

6. Дослідіть при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат цисти кишкового балантидія (Balantidium coli). Відмітьте її великі розміри, правильну овальну форму та добре виражену двоконтурну безбарвну оболонку. У цитоплазмі цисти ви можете побачити порожню світлу вакуолю і два ядра: макронуклеус - бoбoпoдiбної, мікронуклеус — округлої форми. Замалюйте у зошиті цисту балантидія та позначте на малюнку:
а) макронуклеус; б) мікронуклеус; в) оболонку; г) цитоплазму; д) вакуолю.

7. Складіть і замалюйте цикли розвитку дизентерійної амеби та кишкового балантидія, використовуючи дані підручника та таблиці.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  6. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  7. А чи можуть діти допомогти старшим?
  8. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  9. Абсорбція лікарської речовини в організмі.
  10. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  11. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 1385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | VI. Система навчаючих завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.