Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (I рівень складності)

За специфічністю паразитів класифікують на:

A. Постійні, тимчасові;

B. Несправжні, справжні, псевдопаразити;

C. Облігатні, факультативні;

D. Ектопаразити, ендопаразити;

E. Геопаразити, біопаразити

Еталон відповіді: - С

Завдання 2 (IІ рівень складності)

Шлях проникнення в організм людини збудника амебіазу?

A.Трансмісивним;

B. Повітряно-крапельним;

C. Аліментарним;

D. Контактно-побутовим;

E. Трансплацентарним;

F.Фекально-оральним;

G. C+ F.

Еталон відповіді: G

Завдання 3 (IIІ рівень складності)

Який хазяїн називається основним, або дефінітивним?

A. Той в якому паразит досягає статевої зрілості і розмножується статевим шляхом;

B. В якому відбувається розвиток личинок, безстатеве чи партеногенетично розмноження паразита;

C. Що не є обов’язковим, але може накопичувати личинки паразита в інвазійному стані;

D. Який не є обов’язковим в циклі розвитку паразита;

E. Вірної відповіді не має

Еталон відповіді: - А

Б. Задачі

Задача 1.

Риндін В.Д. та інші (1986) описали два випадки амебіазу шкіри перианальної області у хворих з Анголи. Первинний діагноз у одного хворого - плоскоклітинний рак перианальної області, у іншого - венерична гранульома.

Правильний діагноз встановлено тільки після гістологічного дослідження видаленої враженої ділянки шкіри.

а) Який збудник був виявлений у хворих?

б) Яка властивість збудника забезпечує враження клітин?

в) Чи є амебіаз шкіри типовим для збудника чи це ускладнена форма хвороби?

г) Амебіаз є зоонозною, чи антропонозною хворобою?

Еталон відповіді: а) Було виявлено Entamoeba histolytica;

б) Враження клітин забезпечує виділений дизентерійною амебою протеолітичний фермент;

в) Амебіаз шкіри є ускладненою формою хвороби;

Г) Амебіаз є антропонозною хворобою.

Задача 2.

При обстеженні здорових людей в ендемічних за амебіазом районах (Ташкент) було виявлено у 5% дрібну вегетативну форму і у 25% цисти амеби.

а) Що треба зробити, щоб ліквідувати ці форми амеби?

б) Чи небезпечні для оточуючих носії цих форм амеби?

в) А якщо б цистоносії були працівниками харчових підприємств, продавцями продовольчих товарів або працювали б в дитячих установах, об'єктах водопостачання?

г) Як заражається людина амебіазом?

Еталон відповіді: а) Провести профілактичні заходи:

- ретельне очищення води на водоканалі;

- пояснити жителям, що треба вживати тільки кип’ячену воду;

- мити овочі і фрукти кип’яченою водою;

б) цистоносії - так, носії дрібних вегетативних форм – ні;

в) носійство працівників цих установ могло б привести до епідемії;

Г) людина заражається амебіазом аліментарним шляхом, вживаючи в їжу погано помиті овочі і фрукти та пероральним шляхом при недотриманні правил особистої гігієни (немиті руки після туалету), при поганому очищенні води на водоканалі.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 990

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика саркодових та інфузорій, які можуть траплятися в організмі людини | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.