Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (I рівень складності)

За специфічністю паразитів класифікують на:

A. Постійні, тимчасові;

B. Несправжні, справжні, псевдопаразити;

C. Облігатні, факультативні;

D. Ектопаразити, ендопаразити;

E. Геопаразити, біопаразити

Еталон відповіді: - С

Завдання 2 (IІ рівень складності)

Шлях проникнення в організм людини збудника амебіазу?

A.Трансмісивним;

B. Повітряно-крапельним;

C. Аліментарним;

D. Контактно-побутовим;

E. Трансплацентарним;

F.Фекально-оральним;

G. C+ F.

Еталон відповіді: G

Завдання 3 (IIІ рівень складності)

Який хазяїн називається основним, або дефінітивним?

A. Той в якому паразит досягає статевої зрілості і розмножується статевим шляхом;

B. В якому відбувається розвиток личинок, безстатеве чи партеногенетично розмноження паразита;

C. Що не є обов’язковим, але може накопичувати личинки паразита в інвазійному стані;

D. Який не є обов’язковим в циклі розвитку паразита;

E. Вірної відповіді не має

Еталон відповіді: - А

Б. Задачі

Задача 1.

Риндін В.Д. та інші (1986) описали два випадки амебіазу шкіри перианальної області у хворих з Анголи. Первинний діагноз у одного хворого - плоскоклітинний рак перианальної області, у іншого - венерична гранульома.

Правильний діагноз встановлено тільки після гістологічного дослідження видаленої враженої ділянки шкіри.

а) Який збудник був виявлений у хворих?

б) Яка властивість збудника забезпечує враження клітин?

в) Чи є амебіаз шкіри типовим для збудника чи це ускладнена форма хвороби?

г) Амебіаз є зоонозною, чи антропонозною хворобою?

Еталон відповіді: а) Було виявлено Entamoeba histolytica;

б) Враження клітин забезпечує виділений дизентерійною амебою протеолітичний фермент;

в) Амебіаз шкіри є ускладненою формою хвороби;

Г) Амебіаз є антропонозною хворобою.

Задача 2.

При обстеженні здорових людей в ендемічних за амебіазом районах (Ташкент) було виявлено у 5% дрібну вегетативну форму і у 25% цисти амеби.

а) Що треба зробити, щоб ліквідувати ці форми амеби?

б) Чи небезпечні для оточуючих носії цих форм амеби?

в) А якщо б цистоносії були працівниками харчових підприємств, продавцями продовольчих товарів або працювали б в дитячих установах, об'єктах водопостачання?

г) Як заражається людина амебіазом?

Еталон відповіді: а) Провести профілактичні заходи:

- ретельне очищення води на водоканалі;

- пояснити жителям, що треба вживати тільки кип’ячену воду;

- мити овочі і фрукти кип’яченою водою;

б) цистоносії - так, носії дрібних вегетативних форм – ні;

в) носійство працівників цих установ могло б привести до епідемії;

Г) людина заражається амебіазом аліментарним шляхом, вживаючи в їжу погано помиті овочі і фрукти та пероральним шляхом при недотриманні правил особистої гігієни (немиті руки після туалету), при поганому очищенні води на водоканалі.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика саркодових та інфузорій, які можуть траплятися в організмі людини | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.