Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 3.

Хвора Я., 40 років. Захворіла 6 місяців тому, через 2-3 тижні у калі з'явились домішки крові. При 3-кратному обстеженні кала знайдені цисти 300 нм, одягнені щільною оболонкою. Мають овальну, рідше округлу форму, довжиною 10-14 мкм, шириною 6-10 мкм, мають два ядра різних розмірів. У зшкребку зі слизової кишківника знайдені рухливі, активно викидаючі псевдоподії тіла із заковтнутими еритроцитами, розміром 30-60 мкм, цитоплазма чітко поділяється на екто- та ендоплазму. Дослідження слизової оболонки товстої кишки: ерозійно-виразковий коліт (запалення товстої кишки з частими проносами, які змінювались запорами).

а) Які паразитарні організми виявлено у хворої Я.? Їх латинська назва та систематичне положення.

б) Поставте лабораторний діагноз хворій Я.?

в) До якої групи - біо- чи геопротистів вони відносяться?

г) Які життєві форми утворюють в онтогенезі?

д) Які способи зараження людини?

е) Хто є джерелом хвороби при даних захворюваннях?

Еталон відповіді: а) Цисти балантидія і велика вегетативна форма дизентерійної амеби.

ЦАРСТВО - ANIMALIA

ПІДЦАРСТВО - PROTOZOA

ТИП - CILIOPHORA

КЛАС - LITOSTOMATEA

ВИД - БАЛАНТИДІЙ КИШКОВИЙ — BALANTIDIUM COLI

ЦАРСТВО - ANIMALIA

ПІДЦАРСТВО - PROTOZOA

ТИП - SARCOMASTIGOPHORA

КЛАС - LOBOSEA

ВИД - ДИЗЕНТЕРІЙНА АМЕБА — ENTAMOEBA HISTOLYTICA

Б) Діагноз - балантидіаз, амебіаз.

В) Дані паразити відносяться до геопротистів.

Г) Життєві форми для: дизентерійної амеби – мала і велика вегетативні форми, циста; балантидія – вегетативна форма, циста.

Д) Способи зараження: аліментарний, фекально-оральний.

Е) Джерелом хвороби при амебіазі є реконвалісценти або цистоносії; при балантидіазі – хворі свині.

VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті.

А) Методика проведення заняття.

На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після чого студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі.

В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Система навчаючих завдань | Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.