Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 3.

Хвора Я., 40 років. Захворіла 6 місяців тому, через 2-3 тижні у калі з'явились домішки крові. При 3-кратному обстеженні кала знайдені цисти 300 нм, одягнені щільною оболонкою. Мають овальну, рідше округлу форму, довжиною 10-14 мкм, шириною 6-10 мкм, мають два ядра різних розмірів. У зшкребку зі слизової кишківника знайдені рухливі, активно викидаючі псевдоподії тіла із заковтнутими еритроцитами, розміром 30-60 мкм, цитоплазма чітко поділяється на екто- та ендоплазму. Дослідження слизової оболонки товстої кишки: ерозійно-виразковий коліт (запалення товстої кишки з частими проносами, які змінювались запорами).

а) Які паразитарні організми виявлено у хворої Я.? Їх латинська назва та систематичне положення.

б) Поставте лабораторний діагноз хворій Я.?

в) До якої групи - біо- чи геопротистів вони відносяться?

г) Які життєві форми утворюють в онтогенезі?

д) Які способи зараження людини?

е) Хто є джерелом хвороби при даних захворюваннях?

Еталон відповіді: а) Цисти балантидія і велика вегетативна форма дизентерійної амеби.

ЦАРСТВО - ANIMALIA

ПІДЦАРСТВО - PROTOZOA

ТИП - CILIOPHORA

КЛАС - LITOSTOMATEA

ВИД - БАЛАНТИДІЙ КИШКОВИЙ — BALANTIDIUM COLI

ЦАРСТВО - ANIMALIA

ПІДЦАРСТВО - PROTOZOA

ТИП - SARCOMASTIGOPHORA

КЛАС - LOBOSEA

ВИД - ДИЗЕНТЕРІЙНА АМЕБА — ENTAMOEBA HISTOLYTICA

Б) Діагноз - балантидіаз, амебіаз.

В) Дані паразити відносяться до геопротистів.

Г) Життєві форми для: дизентерійної амеби – мала і велика вегетативні форми, циста; балантидія – вегетативна форма, циста.

Д) Способи зараження: аліментарний, фекально-оральний.

Е) Джерелом хвороби при амебіазі є реконвалісценти або цистоносії; при балантидіазі – хворі свині.

VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті.

А) Методика проведення заняття.

На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після чого студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі.

В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Система навчаючих завдань | Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.