Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

 

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу:

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті:

 

1. Вступ в медичну паразитологію. Походження і еволюція паразитизму.

2. Складові компоненти паразитизму.

3. Паразити: визначення, принципи класифікації паразитів, їх характеристика, приклади.

4. Хазяї: визначення, остаточний (дефінітивний), проміжний, додатковий, резервуарний.

5. Переносники: визначення, класифікація, характеристика, приклади.

6. Характерні риси і класифікація підцарства Найпростіші (Protozoa).

7. Тип Саркоджгутикові (Sarcomastigophora), клас Справжні амеби (Lobosea). Дизен­терійна амеба (Entamoeba histolytica), кишкова амеба (E.coli), ротова амеба (E. gin­giva­lis). Поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зара­ження, лабораторна діагностика, профілак­тика амебіазу.

8. Балантидій (Balantidium coli): поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика балантидіазу.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Розглянути готовий мікропрепарат амеби протей (Amoeba proteus).

2. Розглянути мікропрепарат мазка фекалій хворого на амебіаз. Знайти цисту i вегетативні форми Е. histolytica.

3. Замалювати вегетативні форми i цисти Entamoeba histolytica i Entamoeba coli.

4. Розв'язати декілька ситуаційних задач i скласти схему: "Діагностика амебної дизентерії" за умовою ситуаційної задачі.

5. Скласти і замалювати цикл розвитку Entamoeba histolytica.

6. Заповнити таблицю.

Таблиця №2


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Диференційні ознаки амеб, які локалізуються в кишківнику людини | Характеристика саркодових та інфузорій, які можуть траплятися в організмі людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.