Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття № 24

Тема: Представники класу Тваринні джгутикові (Zoomastigophora) – паразити людини

 

І. Актуальність теми. Представники джгутикових здатні спричинювати у людей тяжкі інвазійні захворювання - лейшманіоз, трипаносомоз, урогенітальний трихомо­ноз, лямбліоз тощо. Лікареві необхідно знати морфологію та цикли розвитку представників джгутикових, що ведуть паразитичний cпociб існування, для розуміння методів лабораторної діагностики та лікування зумовлених ними протозойних захворювань, організації особистої та громадської профілактики.

ІІ. Цілі навчання:

 

Загальна ціль - уміти:

1. Ідентифікувати за систематичними ознаками представників джгутикових, які мають медичне значення.

2. Обгрунтовувати методи лабораторної діагностики i провіднi заходи особистої та громадської профілактики хвороб, збудниками яких є джгутикові.

3. Робити попередній висновок щодо наявності паразитарних інвазій людини та визначати заходи профілактики захворювань.

Конкретні цілі -уміти:

1. Обґрунтувати приналежність паразитарних хвороб, викликаних джгутиковими, людини до групи трансмісивних і природноосередкових.

2. Пояснити вплив сучасних всесвітніх міграційних процесів населення на розповсюдження протозойних інвазій, викликаних джгутиковими в Україні.

3. Визначити методи лабораторної діагностики протозоозів, виходячи з локалізації та життєвих циклів найпростіших, викликаних джгутиковими.

4. Співвідносити цикли розвитку найпростіших джгутикових і способи зараження на протозоози з визначенням засобів запобігання захворювання на них.

5. Трактувати біологічні та інші принципи боротьби з трансмісивними та природноосередковими хворобами людини, викликаних джгутиковими.

 

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

А.Література:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань | IV. Зміст навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.