Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

1. До Вас на прийом прийшов хворий, який скаржиться на рідкий стул з кров’ю. Ви направили його в лабораторію і при мікроскопічному дослідженні фекалій були виявлені слиз, кров, гній і велика кількість паразитів дуже великого розміру (30-200 мкм), з двома скоротливими вакуолями і два ядра. Назвіть захворювання, яким страждає хворий.

A. Амебіаз;

B. Лямбліоз;

C. Балантидіаз;

D. Бактеріальна дизентерія;

E. Кишковий трихомонадоз.

 

2. До Вас на прийом прийшов хворий, який скаржиться на рідкий стул з домішками крові і слизу. Ви направили хворого в лабораторію. При мікроскопуванні мазків фекалій були виявлені великі найпростіші, з еритроцитами, і чотириядерні цисти цих найпростіших. Назвіть захворювання, яким страждає хворий.

A. Амебіаз;

B. Лямбліоз;

C. Балантидіаз;

D. Бактеріальна дизентерія;

E. Кишковий трихомонадоз.

 

3. Назвіть заходи особистої профілактики при балантидіазі:

A. Захист від укусів кровосисних комах;

B. Дотримання правил особистої гігієни при вживанні їжі;

C. Дотримання правил гігієни при статевих контактах;

D. Дотримання правил гігієни при роботі на свинофермі;

E. Захист від укусів кліщів;

F. A +B +D;

G. B +D.

 

4. Назвіть заходи суспільної профілактики при балантидіазі:

A. Санітарно-просвітницька робота;

B. Попередження фекального забруднення води і ґрунту;

C. Благоустрій свиноферм;

D. Захист від укусів кровосисних комах;

E. Виявлення і лікування інфікованих людей;

F. A+B ;

G. A+B+С+Е.

 

5. Який хазяїн називається проміжним?

A. Той в якому паразит досягає статевої зрілості і розмножується статевим шляхом;

B. В якому відбувається розвиток личинок, безстатеве чи партеногенетично розмноження паразита;

C. Що не є обов’язковим, але може накопичувати личинки паразита в інвазійному стані;

D. Який не є обов’язковим в циклі розвитку паразита;

E. Вірної відповіді не має

 

6. Яка стадія дизентерійної амеби є інвазійною для людини?

A. Мала вегетативна форма;

B. Циста;

C. Велика вегетативна форма;

D. Тканева форма;

E. Яйце.

 

7. Виберіть характерні особливості будови паразитів класу саркодових:

A. Наявність джгутиків;

B. Грушеподібна форма тіла;

C. Утворення круглої форми цисти, яка має 4 ядра;

D. Наявність ундулюючої мембрани;

E. Наявність псевдоподій і заковтнутих еритроцитів в цитоплазмі;

G. С+Е.

 

8. Який матеріал використовується для діагностики амебіазу?

A. Кров;

B. Дуоденальний вміст тонкого кишечника;

C. Фекалії;

D. Виділення шкірних виразок;

E. Слина.

 

9. Назвіть стадії розвитку,характерні для балантидія:

A. Мерозоїти;

B. Циста;

C. Гаметоцити;

D. Вегетативна форма;

E. Спорозоїти.

 

10. Інвазійні захворювання викликають:

A. Віруси;

B. Бактерії;

C. Найпростіші;

D. Вірної відповіді немає;

E. А+В.

 

11. До якої екологічної групи відносять Balantidium coli ?

A. До біопротистів;

B. До геопротистів;

С. До ектопаразитів

D. До ендопаразитів;

E. До геогельмінтів.

 

12. Діагноз амебіаз ставиться у випадку, коли виявлені у випорожненнях:

А. Чотирьохядерні цисти;

B. Дрібні просвітні форми;

C. Одноядерні цисти;

D. Восьмиядерні цисти;

E. Великі тканинні форми.

 

13. Хворий спочатку спостерігав випорожнення кишківника до 3-4 разів на добу, тупий біль у животі. Через 2 місяці почав помічати слиз з кров'ю у калі. Температура не підвищувалась. При мікроскопічному дослідженні виявлені цисти одягнені щільною оболонкою розміром 300 нм, мають овальну рідше округлу форму. Довжиною - 10-14 мкм, шириною - 6-10 мкм. На передньому полюсі видно 2 ядра, які тісно прилягають один до одного, серповидно вигнуті фібрили. Поставте діагноз хворому :

А. Амебіаз;

B. Балантидіаз;

C. Лямбліоз;

D. Трихомонадоз;

E. Ентеробіоз.

 

14. Який хазяїн називається резервуарним?

A. Той в якому паразит досягає статевої зрілості і розмножується статевим шляхом;

B. В якому відбувається розвиток личинок, безстатеве чи партеногенетично розмноження паразита;

C. Що не є обов’язковим, але може накопичувати личинки паразита в інвазійному стані;

D. Який не є обов’язковим в циклі розвитку паразита;

E. Вірної відповіді не має

 

15. Як називаються організми, для яких паразитичний спосіб життя — єдина можлива форма існування:

А. Факультативні паразити;

B. Тимчасові паразити;

C. Ектопаразити;

D. Облігатні паразити;

E. Евриксенні паразити.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта) | Заняття № 24

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.