Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика паразитичних споровиків, які можуть траплятися в організмі людини

 

Назва паразита Назва хвороби Шляхи зара­ження людини Локалі-зація в організмі людини Лабораторні методи діагностики Заходи профілак­тики хвороби
Toxoplasma gondii          
Plasmodium vivax          
Plasmodium ovale          
Plasmodium malariae          
Plasmodium falciparum          

в) Інструкції до практичної роботи:

 

1. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат токсоплазми (Toxoplasma gondii). Характерною ознакою є півмісяцева форма тіла паразита, один його заокруглений, а інший - загострений. Препарат пофарбовано по Романовському: цитоплазма має блакитно-фіолетовий колір, а ядро - рубіново-червоний. Замалюйте в зошиті токсоплазму та позначте на малюнку: а) ядро; б) ци­топлазму. Назвіть місце локалізації токсоплазми.

2. Розгляньте при допомозі світлового мікроскопа постійний мікропрепарат мазка крові хворого на малярію. Відмітьте еритроцити, уражені малярійним плазмодієм (Plasmodium vivax). Ви можете побачити малярійних плазмодіїв на різних стадіяхрозвитку всередині уражених еритроцитів. Знайдіть трофозоїти малярійного плазмодія на різних стадіях розвитку. На cmaдії персня трофозоїт має невеликі розміри та круглу форму, всередині цитоплазми плазмодія є велика незабарвлена вакуоля. На периферії блакитного кольору цитоплазма і вишнево-червоного кольору ядро. Форма паразита нагадує перстень (звідси - назва стадії). На стадії амебоподібного трофозоїта плазмодій збільшується в розмірах. Вакуоля зменшується, ядро збільшується, блакитна цитоплазма утворює псевдоподії. На стадії фрагментації ядра плазмодій займає майже весь еритроцит. Вакуолі розчиняється або дуже мала. Об'єм цитоплазми та кількість ядер збільшується. Замалюйте в зошиті кілька здорових еритроцитів, та по одному ураженому еритроциту з плазмодієм на стадіях: а) персня, б) амебоподібного трофозоїта, в) шизонта на стадії фрагментації ядра та г) гаметоцити. Підпишіть усі стадії розвитку паразита.

3. Використовуючи дані підручника, таблиць та зображення під мікроскопом різних стадій та видів паразита, складіть таблицю діагностичних відмінностей між видами малярійних плазмодіїв в еритроциті.

4. Складіть і замалюйте цикли розвитку малярійного плазмодія (Plasmodium vivax) та токсоплазми (Toxoplasma gondii) у зошиті, використовуючи дані підручника та таблиць.

5. Обгрунтуйте методи лабо­раторної діагностики та профілактики захворювань, викликаних цими збудниками, враховуючи їхні життєві цикли.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  6. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  7. А чи можуть діти допомогти старшим?
  8. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  9. Абсорбція лікарської речовини в організмі.
  10. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  11. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | VI. Система навчаючих завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.