Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (I рівень складності)

До Вас на прийом привели хворого, який нещодавно повернувся з-за кордону. Він скаржиться на періодичні напади лихоманки. Через кожні дві доби температура підвищується до 400С і тримається на такому рівні 6-12 годин. Огляд виявив збільшення печінки і селезінки. Ви направили хворого до лабораторії, де було виявлено зменшення кількості еритроцитів, а в самих еритроцитах були виявлені внутрішньоклітинні паразити, які знаходились на різних стадіях розвитку і мали характерну будову. Назвіть захворювання, яким страждає хворий.

A. Тропічна малярія;

B. 3-денна малярія;

C. 4-денна малярія;

D. Токсоплазмоз;

E. Трипаносомоз.

Еталон відповіді: В.

Завдання 2 (II рівень складності)

Назвіть основні стадії життєвого циклу токсоплазми в організмі проміжного хазяїна.

A. Спорозоїти;

B. Псевдоциста;

C. Справжня циста;

D. Шизонти;

E. Гамонти.

Еталон відповіді: В, С.

Завдання 3 (III рівень складності)

Еритроцитарна шизогонія малярійного плазмодія: проміжний хазяїн 1→2→3→4→5→6→7→8→9

а) формування гаметоцитів; б) утворення мерозоїтів;

в) людина; г) вихід мерозоїтів в потік крові;

д) проникнення в еритроцити; е) руйнування еритроцитів;

ж) тканинні мерозоїти; з) еритроцитарна шизогонія;

і) ріст трофозоїта; ї) комар роду Anopheles.

Еталон відповіді: 1В, 2Ж, 3Д,4І, 5З, 6Б, 7Е, 8Г, 9А.

Б. Задачі


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика паразитичних споровиків, які можуть траплятися в організмі людини | Задача 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.