Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття № 33

Тема: Клас Комахи (Insecta): воші (Anoplura), блохи (Aphaniptera), клопи (Heteroptera), таргани (Blattoidea) – збудники хвороб та переносники збудників захворю­вань людини

 

 

І. Актуальність теми.Комахи — найчисленніший за видовим складом клас членис­тоногих. Медичне значення вошей, бліх, клопів, тарганів дуже велике. Таргани - це механічні переносники хвороботворних бактерій, цист найпростіших, яєць гельмінтів; воші - збудники педикульозу (вошивості) i специфічні переносники збудників низки інфекційних хвороб (тифу висипного й поворотного); блохи - переносники збудника чуми; постільний клоп та поцілуйний клоп - кровосисні ектопаразити. Інфекційні захворювання, збудників яких переносять воші та блохи, є масовими i зумовлюють високу смертність. Знати морфофізіологічні особливості та життєві цикли вошей, бліх, клопів, тарганів потрібно для обгрунтування методів боротьби з ними та профілактики хвороб, збудників яких вони переносять.

ІІ. Цілі навчання:

Загальна ціль - уміти:

1. Інтерпретувати поняття про специфічних і механічних переносників збудни­ків інфекційних хвороб.

2. Порівняти значення членистоногих як збудників і переносників збудників інфекційних хвороб.

3. Встановити способи передачі інфекційних хвороб з способом розмноження та життєвими циклами комах.

4. Робити попередній висновок щодо наявності паразитарних інвазій людини та визначати заходи профілактики захворювань.

 

Конкретні цілі - уміти

 

1. Ідентифікувати за систематичними ознаками імаго тарга­нів, вошей, бліх, клопів.

2. Обгрунтовувати заходи особистої та громадської профілактики хвороб, збудники яких переносяться тарганами, воша­ми, блохами, клопами.

3. Обґрунтувати приналежність паразитарних хвороб людини до групи трансмісивних і природноосередкових.

4. Трактувати біологічні принципи боротьби з трансмісивними та природноосередковими хворобами людини.

 

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

А.Література:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 712

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань | IV. Зміст навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.