Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

 

1. В одному з селищ Середньої Азії під час розчищення будівельного майданчика і руйнування старих глинобитних споруд було виявлено велику кількість восьминогих тварин, які мали таку будову: сіре видовжене тіло розміром 6-8 мм; в передній частині широке тіло звужується і має невелике загострення; краї тіла в передній частині паралельні одна одній; на спинному боці тіла добре помітні великі борозни, які йшли на деякій відстані від краю і надавали краю тіла вигляд ранта. Яке захворювання може бути передано цими тваринами і яким чином?

A. Поворотний кліщовий тиф, трансоваріально;

B. Поворотний кліщовий тиф, трансмісивно;

C. Енцефаліт, трансмісивно;

D. Короста, контактно;

E. Демодекоз, трансмісивно.

 

2. Спалах захворювання кліщовим енцефалітом виник на початку травня в таборі туристів. Захворювання охопило лише одну групу. Встановлено, що 7-8 днів до виникнення захворювання ця група обідала по дорозі у місцевої жительки. Присмоктування кліщів туристи заперечують. Яким чином міг потрапити збудник енцефаліту в організм людей?

A. При укусі кліща;

B. При вживанні лісових ягід;

C. При контакті з домашніми кішками і собаками;

D. При вживанні некип’яченої води;

E. При укусі комарів.

 

3. Ваш приятель після відвідування міської лазні почав відчувати на зворотньому боці рук сверблячку, особливо сильну вночі. При огляді рук на шкірі були виявлені звивисті тонкі смужки білувато-брудного кольору. Як можна підтвердити попередній діагноз?

A.;

B. Взяти зішкряб зі смужок;

C. Провести лярвоскопію зішкрябів зі шкіри;

D. Аналіз крові;

E. Пунктат лімфатичних вузлів;

F. А+В.

 

4. До трансоваріальної передачі збудника захворювання здатні самки:

A. Коростяного свербуна;

B. Печінкового сисуна;

C. Тайгового кліща;

D. Циклопа;

E. Скорпіона.

 

5. Тіло розчленоване на головогруди і черевце, які, в свою чергу, сегментовані. Хеліцери нагадують кліщі, а педипальпи виконують функцію щупалець і схожі на кінцівки. Визначте до якого роду павукоподібних належить нижче описаний представник:

А. Павуки;

B. Кліщі;

C. Скорпіони;

D. Сольпуги;

E. Фаланги.

 

6. Розробив вчення про природні осередки:

A. Д.К.Заболотний;

B. Є.М.Павловский;

C. К.І.Скрябін;

D. В.М.Беклемішев;

E. С.С.Шульман.

 

7. Тіло широкоовальне, розміри 0,2 – 0,3 мм, на поверхні тіла багато коротких шипиків і довгих щетинок, кінцівки вкорочені:

A. Sarcoptes scabiei;

B. Ornithodoros papillipes;

C. Ixodes persulcatus;

D. Demodex folliculorum;

E. Dermacentor pictus.

 

8. Розміри до 10 мм, колір сірий, бічні краї в середній частині тіла паралельні, виділяється крайовий рант, ротовий апарат розташований вентрально:

A. Sarcoptes scabiei;

B. Ornithodoros papillipes;

C. Ixodes persulcatus;

D. Demodex folliculorum;

E. Dermacentor pictus.

 

9. Розміри 4-5 мм, у самця на спині щиток покриває все тіло, у самок, личинок і німф тільки деяку частину тіла, ротовий апарат (хеліцери, педипальпи) розташований термінально:

A. Sarcoptes scabiei;

B. Ornithodoros papillipes;

C. Ixodes persulcatus;

D. Demodex folliculorum;

E. Dermacentor pictus.

 

10. Через декілька днів після відвідування змішаного лісу під м. Нижній Новгород у хворого В. з’явилось збільшення лімфатичних вузлів, а на шкірі в області розташування таких вузлів чітко проявилась щільна пухлина – бубон. Серологічні реакції підтвердили попередній діагноз: бубонна форма туляремії. Хворий відмічає присмоктування кліщів, які мали білий блискучий вигляд. Лікар з подробицями описав зовнішній вигляд кліщів, які могли передати хворому збудників захворювання. До якого роду відносять кліща, який вкусив хворого?

A. Ixodes;

B. Dermacentor;

C. Ornithodorus;

D. Sarcoptes;

E. Demodex.

 

11. Тіло розчленоване на головогруди і черевце, а останнє – на широке переднє черевце і гнучке заднє. Останній членик черева несе жало. Визначте до якого роду павукоподібних належить нижче описаний представник:

А. Павуки;

B. Кліщі;

C. Скорпіони;

D. Сольпуги;

E. Фаланги.

 

12. Синантропні хвороби – це хвороби, які

А. Існують в населеному пункті, де циркулює збудник здійснюється за рахунок синантропних тварин;

B. Виникають в результаті перетворення природного осередку людиною;

C. Існують в природі без участі людини;

D. Можуть існувати і в природі, і в населеному пункті;

E. А+B.

 

13. Тіло розчленоване на головогруди і несегментоване черевце. На кінці черевця є бородавки. Визначте до якого роду павукоподібних належить нижче описаний представник:

А. Павуки;

B. Кліщі;

C. Скорпіони;

D. Сольпуги;

E. Фаланги.

 

14. Укус скорпіона болючий, біль розповсюджується за ходом нервових стовбурів. На місці укусу розвивається почервоніння і оніміння, набряклість повік, іноді на шкірі утворюються пухирі. У хворого з’являються корчі, утруднення мови, дихання і ковтання, часто спостерігаються озноб, нудота, серцебиття, запаморочення, пітливість. Які засоби першої допомоги необхідно надати до застосування специфічного медикаментозного лікування?

А. Іммобілізація ураженої частини тіла;

B. Введення сиворотки;

C. Промивання рани;

D. Витягування з рани жала;

E. А+B;

F. Усі правильні.

 

15. При очищенні залізничних шляхів і смуг чагарника, що прилягають до них робітника вкусив павук невеликих розмірів, чорного кольору з червоними плямами. Визначте вид павука:

А. Каракурт;

B. Тарантул;

C. Павук хрестовик;

D. Скорпіон;

E. Птахоїд.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 1087

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3. | Заняття № 33

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.