Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Розв’язання педагогічних ситуацій і виконання практичних завдань

Ситуація 1. Досліджуючи чинники, які впливають на появу здібних, талановитих дітей, нерідко роблять висновки, що талановиті діти народжуються від батьків, яким на той час виповнилось 35 – 40 років і які набули на той час достатній соціальний досвід. Для підтвердження такої теорії О.Алексакін і М.Ткаченко (Алексакин А., Ткаченко М. Індекс отца / Литературная газета. – 1972. – 29 ноября) наводять специфічну таблицю «індекс батька» та «індекс матері», в якій показують, що майбутні генії народились в сім’ях, де, як правило, батьки мали зрілий вік, а матері були набагато молодші та не мали належної освіти і достатнього соціального досвіду.

Прізвище діяча «індекс»
батька матері
Бетховен
Гоголь
Конфуцій
Пушкін
Фермі
Чайковський
Чехов
Ейнштейн
  1. Проаналізуйте цю ситуацію з погляду різних факторів розвитку особистості.
  2. Чи передаються здібності і талант за спадковістю?

Ситуація 2. У родині Бахів музичний талант вперше було виявлено у 1550 році. З особливою силою він проявився через п’ять поколінь у великого композитора Іоганна Себастьяна Баха. У роду Бахів було понад 50 музикантів. З них 20 – досі відомі. Примітно, що за сімейним звичаєм усі Бахи щорічно збирались на своєрідні з’їзди, де головним заняттям була музика. Так, у 1750р. на такому зібранні було 120 представників родини.

1. Проаналізуйте це явище з позицій концепцій розвитку людини.

2. Як ви вважаєте: чи не свідчить цей приклад, що музичні здібності передаються спадково?

Обговорення питань з сутності основних методів науково-педагогічного дослідження; видів та вимог до педагогічного спостереження.

Класифікація МЕТОДів ПРОВЕДЕННЯ


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  10. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV етап. Ситуаційний підхід




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повідомлення теми і мети заняття. | ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.