Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання педагогічних ситуацій і виконання практичних завдань

Ситуація 1. До ПТНЗ прийшов новий викладач О.В, якого призначили класним керівником групи ІІ курсу. Їй необхідно ознайомитись з вихованцями. Вирішила піти з ними в одноденний похід до лісу. Узяли рюкзаки, казанки, намет, їжу, аптечку та інші речі.

Стомлені, але веселі і задоволені, учні повернулися до дому. О.В. дізналася багато цікавого про своїх вихованців.

Які методи науково-педагогічних досліджень мав використати викладач для знайомства з вихованцями?

Ситуація 2. Напередодні другого півріччя класний керівник групи І курсу попросив своїх вихованців дати відверту й об’єктивну відповідь на запитання анкети.

Яка навчальна дисципліна викликає в вас найбільше зацікавлення і чому?

Як ви використовуєте свій вільний час?

Яким видом мистецтва ви захоплюєтесь? Чому надаєте перевагу обраному виду мистецтва?

Які художні твори ви прочитали за останні півроку і з яким твором хотіли б ознайомитися?

Які форми позакласної виховної роботи вам подобаються і чому?

Яким видом діяльності, окрім навчання, ви хотіли б займатися?

Якою б ви хотіли бачити свою групу? Що для цього необхідно зробити?

Класний керівник попросив вихованців не вказувати в анкеті своїх прізвищ.

З якою метою було проведено анкетування?

Де і як можна використати отримані результати?

Як ви ставитесь до проведення так званих «анонімних анкетувань»?

Завдання 1. Складіть індивідуальний листок щоденника педагогічних спостережень за одногрупником (членом сім’ї, сусідом, собою), за нижче наведеною схемою. У ролі інженерно-педагогічного працівника виступає сам студент.

 

Лист індивідуальних спостережень

Вид спостереження: _________________________________

Мета спостереження: ________________________________

Прізвище

  ФОТО
Ім’я

По батькові

Число, місяць, рік народження

Домашня адреса

Телефон

Адреса під час навчання

 

 

Відомості про родину

 

Відомості: Батько Мати
Прізвище, Ім’я, по батькові    
Домашня адреса, телефон    
Місце роботи, посада, адреса, телефон    
Примітки: про проживання разом з родиною інших членів сім’ї Брат Сестра

 

Педагогічне спостереження

 

Спостереження дата
     
     
     

Педагогічне спостереження повинно містити:

  1. Детальний опис вчинку (поганого чи гарного);
  2. Визначення мотивів поведінки учня;
  3. Плани педагога над розвитком позитивних якостей чи подолання негативних;
  4. Обґрунтувати вибір методу дослідження особистості учня.

Завдання 2. Запропонуйте питання до використання такого методу педагогічного дослідження як бесіда з метою дізнатися, як учні ПТНЗ викорис­товують свій вільний час.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  10. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV етап. Ситуаційний підхід




Переглядів: 1071

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ | Перевірка домашнього та самостійного завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.