МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розв’язання педагогічних ситуацій і виконання практичних завданьСитуація 1. До ПТНЗ прийшов новий викладач О.В, якого призначили класним керівником групи ІІ курсу. Їй необхідно ознайомитись з вихованцями. Вирішила піти з ними в одноденний похід до лісу. Узяли рюкзаки, казанки, намет, їжу, аптечку та інші речі. Стомлені, але веселі і задоволені, учні повернулися до дому. О.В. дізналася багато цікавого про своїх вихованців. Які методи науково-педагогічних досліджень мав використати викладач для знайомства з вихованцями? Ситуація 2. Напередодні другого півріччя класний керівник групи І курсу попросив своїх вихованців дати відверту й об’єктивну відповідь на запитання анкети. Яка навчальна дисципліна викликає в вас найбільше зацікавлення і чому? Як ви використовуєте свій вільний час? Яким видом мистецтва ви захоплюєтесь? Чому надаєте перевагу обраному виду мистецтва? Які художні твори ви прочитали за останні півроку і з яким твором хотіли б ознайомитися? Які форми позакласної виховної роботи вам подобаються і чому? Яким видом діяльності, окрім навчання, ви хотіли б займатися? Якою б ви хотіли бачити свою групу? Що для цього необхідно зробити? Класний керівник попросив вихованців не вказувати в анкеті своїх прізвищ. З якою метою було проведено анкетування? Де і як можна використати отримані результати? Як ви ставитесь до проведення так званих «анонімних анкетувань»? Завдання 1. Складіть індивідуальний листок щоденника педагогічних спостережень за одногрупником (членом сім’ї, сусідом, собою), за нижче наведеною схемою. У ролі інженерно-педагогічного працівника виступає сам студент.
Лист індивідуальних спостережень Вид спостереження: _________________________________ Мета спостереження: ________________________________ Прізвище
По батькові Число, місяць, рік народження Домашня адреса Телефон Адреса під час навчання
Відомості про родину
Педагогічне спостереження
Педагогічне спостереження повинно містити:
Завдання 2. Запропонуйте питання до використання такого методу педагогічного дослідження як бесіда з метою дізнатися, як учні ПТНЗ використовують свій вільний час.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|