Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Вивчають будову і принцип дії лабораторної щокової дробарки зі складним рухом щоки 58 ДР, приводять її кінематичну схему (рисунок 3.2).

2. Беруть пробу руди крупністю – 25 +7 мм масою 2-3 кг. Відбирають візуально 3-4 найбільш крупних кусків і вимірюють в них у взаємно перпендикулярних напрямках довжину ( ), ширину (b) та висоту (h). Визначають середньоарифметичний розмір кожного з кусків за формулою:

(3.3)

Результати вимірювання і розрахунків заносять до таблиці 3.1. Зі розрахованих значень D обирають найбільше.

Таблиця 3.1Результати вимірювання розмірів кусків руди

№ кусків руди До дроблення, мм Після дроблення, мм
b h D b h d

 

3. Установлюють ширину розвантажувальної щілини 7 мм, для чого прокручують вручну за маховик ексцентричний вал до максимальної відстані між двома щоками. Встановлюють між ними шаблон товщиною 7 мм і обертанням гвинта злегка затискають його поміж щок.

4. Вмикають дробарку і завантажують її порціями руди ≈ 0,5 кг. Не допускають її перевантаження, а також роботу вхолосту. Дроблений продукт збирають у приймач. Фіксують час дроблення (від початку завантаження руди до виходу її через розвантажувальну щілину).

5. Дроблену руду розсівають вручну на ситі 7 мм, зважують надрешітний продукт. Відбирають від нього 3-4 найбільш крупних кусків і все повторюють за п.2.

6. Розраховують продуктивність дробарки за формулою:

(3.4)

 

де: Р – наважка руди у досліді, кг;

t – час дроблення, с.

7. Визначають ступінь дроблення за формулою (3.1).

8. Визначають масову частку «надлишкового» (більше розміру розвантажувальної щілини дробарки) куска у дробленому продукті за формулою:

(3.5)

де маса класу крупніше 7мм у дробленому продукті, кг;

Р – маса вихідного продукту, кг.

9. Результати вимірювань і розрахунків за пунктами 3-8 заносять до таблиці 3.2.

Таблиця 3.2Показники дроблення руди

Розмір розвантажувальної щілини, мм Час дроблення, сек. Продуктивність, т / год. Ступінь дроблення Масова частка «надлишкового» куска, %
         

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки. | Тема: Вивчення процесу збагачення на концентраційному столі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.