МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮВСТУП
Програма курсу та методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни “Організація та нормування праці” призначається для студентів заочної форми навчання спецiальностi 6.050200-„Менеджмент.” Курс передбачає дати студентам теоретичні знання i набути практичних навичок з організації праці на автотранспортному підприємстві у сучасних умовах. Теоретична частина курсу “Організації та нормування праці” вивчається на лекціях та самостійно за рекомендованою літературою. Робоча програма складається з таких роздiлiв: 1. Вступ. 2. Мета та завдання курсу. 3. Структура навчальної дисципліни за модульною системою. 4. Зміст лекцій, практичних, семінарських, лабораторних занять. 5. Питання до навчальної дисципліни. 6. Розподіл балів за елементами змістовних модулів при поточних та підсумкових оцінюваннях знань 7. Методичні вказівки до виконання курсового проекту. 8. Вимоги до виконання курсового проекту. 9. Порядок виконання курсового проекту та зміст пояснювальної записки. 10. Зміст графічної частини курсового проекту. 11. Вихідні дані до курсового проекту. 12. Оцінка якості виконання курсового проекту. 13. Список рекомендованої літератури
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСУ Ціль курсу – вивчити основу теорії та практику раціональної організації трудових процесів, проектування технічних норм, оплати та матеріального стимулювання праці на підприємствах галузі, підготувати спеціалістів з економіки та управління на автомобільному транспорті. Задачі курсу – засвоїти теоретичні положення курсу "Організація та нормування праці": - відпрацювати та закріпити навички аналізу та оцінки рівня організації, нормування та оплати праці на автотранспортних підприємствах; - познайомити студентів з основними методами роботи по вдосконаленню організації, нормування та оплати праці.
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|