Міністерство освіти і науки України
Білоцерківський інститут економіки та управління
Вищого навчального закладу
«Відкритий міжнародний університет розвитку людини
«Україна»
Токарева В.І., Новак Я.В., Сидоренко В.В., Грабовська Н.М.,
Панченко Т.Л
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ
Студентами спеціальності «Правознавство»
Біла Церква 2013
УДК 930.33 (075.8)
Затверджено методичною радою
Білоцерківського інституту економіки та управління
вищого навчального закладу
«Відкритий міжнародний університет розвитку людини
«Україна»
(протокол №
Методичні рекомендації до написання курсових робіт студентами спеціальності «Правознавство» / Грабовська Н.В., Новак Я.В., Сидоренко В.В., Панченко Т..Л., Токарева В.І – Біла Церква 2013. – 43с.,
З М І С Т
1. Цілі та завдання курсової роботи…………………………………3
2. Вибір і затвердження теми та керівника курсової роботи……3
3. Організація виконання курсової роботи…………………………..5
4. Структура, зміст та методи виконання курсової роботи…….6
5. Вимоги до оформлення курсової роботи…………………………15
6. Підготовка та захист курсової роботи……………………… …26
7. Порядок зберігання та використання курсових робіт……… ..31
8. Додатки………………………………………………………… ….33
9. Тематика курсових робіт……………………………………..…..44
Читайте також: - Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
- IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
- IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
- Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
- The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
- V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
- VI. Накази Генерального прокурора України
- X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
- XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
- А/. Верховна Рада України.
- АГД як галузь економічної науки
- АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|