Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

1. Модуль 1. Трудовий процес та методи його дослідження.

2. Основні форми розподілу праці на підприємствах автомобільного транспорту?

3. Сутність економічних, фізіологічних та соціальних аспектів розподілу праці?

4. Документи що регулюють розстановку кадрів ремонтних робітників, а також спеціалістів АТП?

5. Недоліки та переваги різних колективних форм організації праці ремонтних робітників АТП?

6. Заходи ,що дозволяють звільняти водія від участі в ремонті?

7. Зміст процесу праці та його елементи?

8. Цілі та принципи раціоналізації прийомів та методів праці?

9. Методи дослідження процесів праці?

10. Класифікація витрат робочого часу?

11. Фотографія використання часу та її різновидності?

12. Групова фотографія робочого часу?

13. Індивідуальна фотографія робочого часу, методика проведення та обробка результатів?

14. Хронометраж, порядок підготовки, проведення та обробка
результатів?

15. Впровадження раціональних прийомів та методів праці на
підприємстві?

 

Модуль 2. Специфіка нормування та оплати праці на підприємствах.

1. Основні види витрат і втрат робочого часу водіїв?

2. Як розраховується норма виробітку водіїв вантажних автомобілів?

3. Значення норм пробігу вантажних автомобілів?

4. Методи роботи водіїв, що забезпечують ефективне використання подвірного составу?

5. Як відбувається моральне заохочення водіїв вантажних автомобілів з здольною оплатою праці в високій ефективності використання рухливого складу?

6. Нормування оплати праці водіїв автобусів?

7. Різниця в нормах часу на виконання навантажно-розвантажувальні роботи від норм часу простою під навантаженням і розвантаженням?

8. Розрахунок технічної продуктивності праці навантажно – розвантажувальних машин циклічної безперервної дії?

9. Визначити норм часу на виконання комплексно – механізованих навантажно – розвантажувальних робіт?

10. Теоретична і експлуатаційна продуктивність навантажувально-розвантажувальних машин?

11. Визначення оперативного часу при нормуванні основних видів робіт по поточному ремонту автомобіля?

12. Розрахунок норм часу на слюсарна – збірній роботі автотранспортного підприємства?

13. Методика розрахунків норм часу при різних видах зварювальних робіт?

14. Визначити раціональний режим різання при станочних роботах?

15. Розрахунок норм часу на основні види станочник робіт?

16. Розрахунок норм часу на вулканізаційні роботи?

17. Розрахунок норм часу на основні види малярних робіт?

18. Як класифікуються витрати робочого часу?

19. Класифікація норм та нормативів праці?

20. Які види норм використовуються для нормування праці різних категорій робітників автомобільного транспорту?


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV. Питання самоконтролю.
  12. V. Питання для самоконтолю




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ЛЕКЦІЙ, ПРАКТИЧНИХ, СЕМІНАРСЬКИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ | РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ЕЛЕМЕНТАМИ ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ ПРИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ОЦІНЮВАННЯХ ЗНАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.