МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ЕЛЕМЕНТАМИ ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ ПРИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ОЦІНЮВАННЯХ ЗНАНЬКредитна система, що застосовується, ґрунтується на принципах Європейської кредитно-трансферної системи – ECTS. Заліковий кредит – це одиниця виміру навчального навантаження, необхідного для засвоєння кредитних модулів, або блоку модулів. Кредитний модуль – це закінчений обсяг інформації, яку має засвоїти студент, або закінчений обсяг навчальної діяльності, яку має виконати студент. ECTS-оцінки використовуються для спрощення переведення оцінок між інститутами, забезпечуючи конвертованість внутрішніх оцінок інститутів.
1. Шкала ECTS-оцінок на іспиті за контрольно-діагностичним пакетом з дисципліни «Організація та нормування праці»:
2 Лекції (0 – 18 балів) 1б – лекційний матеріал освоєно. 0б – лекційний матеріал – не освоєно. 3. Практичні заняття (0 – 2 балів): 1б – 2 модуль, 0б – 2 модуль За кожну якісну, повну, відповідь на питання по темі лекції ставиться максимальна кількість балів. 0б – робота за змістовними модулями не виконана.
4. Лабораторна робота студента (0 –20): За кожну повністю опрацьовану і вчасно виконану лабораторну та індивідуальну роботу за змістовними модулями ставиться максимальна кількість балів. 0б – самостійну роботу не виконано.
5. Курсовий проект студента (0 – 40): За кожну повністю опрацьовану і вчасно виконану індивідуальну роботу за змістовними модулями ставиться максимальна кількість балів. 0б – самостійну роботу не виконано.
5. Загальна кількість балів за результатами, діяльністю і особливим ставленням студента до дисципліни на протязі семестру: Модуль 1 – 21 балів (7б – лекції, 2б – практичні, 12б – лабораторна робота)
Модуль 2 – 39 балів (11б – лекції, 0б – практичні, 28б – лабораторна робота)
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ по дисципліні „Організація та нормування праці” (Максимальна кількість балів - 60) Відмінно) Добре) Задовільно) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|