Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРАХУНОК НАВАНТАЖЕНЬ НА ВИЩИХ РІВНЯХ СЕП ЗА ДОПОМОГОЮ ІЄРАРХІЧНОГО ПІДХОДУ

Розрахунки виконуємо згідно ([1], стор.43). Для вибору рівня напруги і перерізу кабелів мереж, струмопроводів, апаратури розподільчих пристроїв, обладнання мережі 10 кВ внутрішнього електропостачання, вибору трансформаторів головної понижувальної підстанції і схеми зовнішнього електропостачання необхідно визначити електричні навантаження на вищих рівнях системи електропостачання.

Навантаження на шинах НН ТП корпусів заводу обчислене в таблиці 2.5 даного дипломного проекту .

Розрахункове навантаження на стороні ВН ЦТП визначаємо шляхом сумування розрахункових навантажень окремих груп електроприймачів з врахуванням втрат потужності в цехових трансформаторах за наступною формулою ([1], стор.43):

, (6.1)

де – середня активна і реактивна потужності за найбільш завантажену зміну на стороні НН ЦТП; – встановлена потужність низковольтних компенсуючих пристроїв; – втрати активної і реактивної потужності в ЦТП:

, (6.2)

де – відповідно навантажувальні втрати і втрати неробочого режиму ([1], табл. П.4.16., стор. 354).

Згідно потужності вибираємо січення ліній, які живлять ЦТП і комутаційно-захисну апаратуру цих ліній. Результати розрахунків зводимо в таблицю 6.1.


Таблиця 6.1 – Розрахункове навантаження на рівні ВН ЦТП

Найменування вузлів живлення , кВт , кВар шт кВА кВт кВт Втрати в одному тран-сформаторі Втрати в трансфор-маторах , кВАр , кВт , кВАр , кВА
кВт кВт кВт кВт
1 група споживачів 272,9 231,24 3,52 1,45 4,97 4,97 277,87 176,24 278,187
2 група споживачів 1220,03 884,41 4,864 2,27 7,134 21,402 1241,432 983,41 1583,745
3 група споживачів 3241,63 1864,1 4,864 2,27 7,134 57,072 3298,702 2128,1 3925,588
Всього 4734,56 2979,75           83,444 4818,004 3287,75 5787,52

Згідно таблиці 6.1. даного проекту визначаємо навантаження на кожній секції шин ГПП.

Розрахункову повну потужність визначаємо по розрахункових активних і реактивних навантаженнях об′єктів, розрахунковій потужності, яка споживається на освітлення території заводу, і встановленій потужності компенсуючих пристроїв.

Розрахункову активну потужність на шинах ГПП визначаємо за формулою ([1], стор.44):

, (6.3)

де – коефіцієнт різночасності максимумів силового наванта-ження згідно ([15], стор.49); активна потужність субабонентів на напругу 10 кВ; – розрахункова потужність, яка споживається на освітлення території заводу:

, (6.4)

,

де – площа освітлювальної території, м2; кВт/м2 – питоме освітлювальне навантаження; – втрати активної потужності в компенсуючих пристроях напругою вище 1кВ:

, (6.5)

де – встановлена потужність компенсуючих пристроїв, кВАр; – питомі втрати активної потужності в КУ ( =0,003кВт/кВАр ([16], табл.10),

кВт.

Активне навантаження на шинах ГПП складає:

кВт.

Розрахункову реактивну потужність на шинах ГПП визначаємо за формулою ([1], стор.44):

, (6.6)

де реактивна потужність субабонентів на напругу 10 кВ, кВАр; розрахункова реактивна потужність, яка споживається на освітлення території заводу ( кВАр).

кВАр.

Повна розрахункова потужність на шинах ГПП:

(6.7)

кВА.

Для вибору ПЛ, що живить ГПП визначаємо розрахункову потужність на шинах ВН трансформаторів ГПП:

, (6.8)

де – втрати активної потужності в трансформаторах ГПП;

– втрати реактивної потужності в трансформа-торах ГПП ([1], стор. 43,45).

кВА.

За розрахунковою потужністю визначимо січення ліній, що живлять ГПП, січення збірних шин ГПП і виберемо комутаційно-захисну апаратуру живлячих ліній.


Читайте також:

  1. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  2. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Адаптація дихальної системи до фізичних навантажень
  5. Адаптація ендокринної системи до фізичних навантажень
  6. Адаптація крові до фізичних навантажень
  7. Адаптація нервової системи до фізичних навантажень
  8. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  9. Адаптація сечовидільної системи до фізичних навантажень
  10. Аеродинамічний розрахунок
  11. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  12. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОМПЕНСАЦІЯ РЕАКТИВНОЇ ПОТУЖНОСТІ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА | ВИБІР СХЕМИ ЗОВНІШНЬОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.