МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
The police are __________ the bank robbers.Exercise 16. Match the multi-word verbs in A with the definitions in B. A B
Exercise 17. Ask some of the students the questions below. Try to use the multi-word verbs from this unit in your questions and answers. A How are you getting on with your studies? B At the moment I’m falling behind a little, so I’ll have to work harder to catch up with the rest of the group. a. How are you getting on with your studies? b. What things do you write down in lessons? c. Do you always do your homework immediately? d. How do you check there are no mistakes in your work before you give it to your teacher? e. How do you think you will do in your future exams? Exercise 18. Fill in the gaps below with the multi-word verbs from Exercise 16. To have difficulty _____________(doing ) something To have problems _____________(doing ) something To concentrate _____________(doing ) something To be good/quite good _____________(doing ) something To be not bad/bad _____________(doing ) something To be awful/hopeless _____________(doing ) something
Exercise 19.Use the phrases from Exercise 18 to write some sentences about yourself. Then discuss them with your partner. Find out how many things you have in common. Example: A. I’m good at using computers and learning languages. What are you good at? B. I’m quite good at using computers but I have problems with learning languages. I have difficulty in remembering the grammar rules. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|