МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дихальні шляхи1. Якщо пацієнт не реагує на подразники, визначте, чи він дихає, на підставі огляду, слуху та відчуття руху повітря біля рота. 2. Перевірте, чи не перекриті дихальні шляхи. Використовуючи палець або трубку для відсмоктування, витягніть очевидні перешкоди. 3. Якщо пацієнт притомний, покладіть його у безпечне положення. 4. Якщо пацієнт непритомний, підтримуйте прохідність дихальних шляхів: a. Підніміть підборіддя, або висуньте щелепу, якщо підозрівається ушкодження шийного відділу хребта b. Використайте назофарингеальний або орофарингеальний повітроводи i. Змажте назофарингеальний повітровід та введіть, зрізом до перегородки ii. Протипоказано, якщо з носа або вух витікає ліквор (спинно-мозкова рідина) 5. Якщо є особа, яка може провести спеціалізовану реанімацію, і є порушення прохідності дихальних шляхів або загроза її порушення, розгляньте можливості таких процедур: a. Схвалений надгортанний пристрій, або b. Ендотрахеальна інтубація, або c. Хірургічна конікотомія Дихання 1. Якщо пацієнт не дихає, проведіть штучну вентиляцію легень рот в рот, за допомогою дихального ручного апарата типу «Амбу» або інтубаційної трубки. При потребі вводьте додатковий кисень. 2. Усі відкриті рани грудної клітки слід негайно обробити, заклеївши оклюзивною пов’язкою. 3. Стежте, чи розвивається напружений пневмоторакс. При потребі лікуйте його. 4. Якщо у пацієнта прогресує дихальна недостатність після ураження грудної клітки: · Попустіть пов’язку на відкритій рані грудної клітки. · Проведіть декомпресію за допомогою голки. · Якщо повітря не виходить під тиском, можливо, голка забилася. · Будьте готові проводити кілька декомпресій голкою, щоб позбутися напруженого пневмотораксу. Кровообіг 1. Зупиніть усі кровотечі. 2. Введіть болісно початкову дозу рідини – 250 мл 0,9% фіз. розчину або лактату Рінгера внутрішньовенно/внутрішньокістково, максимальний об’єм інфузії – 2000 мл. Титруйте, щоб підтримувати систолічний тиск > 90 мм рт. ст. 3. Поставте другу крапельницю для введення антибіотиків. Іммобілізація шийного відділу хребта 1. Якщо механізм ушкодження спричинений дією великої сили на тіло або якщо є ушкодження м’яких тканин голови, шиї або обличчя через травму, можливе ушкодження шийного відділу хребта. 2. Пацієнта слід іммобілізувати, використовуючи спинну дошку, шийний комір і/або інші засоби для іммобілізації. Читайте також:
|
||||||||
|