МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиЗапустіть текстовий редактор. Знайдіть і відкрийте неформатований текстовий документ Текст1.dос з першою сторінкою розділу II. Якщо файлу із заготовкою немає, то створіть її – введіть текст першої сторінки II розділу без форматування. Задайте параметри документа так, щоб робоче поле на аркуші формату А4 мало розмір 12 на 18 см. 4 Збережіть документ під назвою ТекстЗ у власній папці. Створіть усі стилі, які описані в теоретичних відомостях. Текст сформатуйте згідно зі зразком (див. сторінку 59 у цій книжці), користуючись стилями абзаців. Застосуйте стиль символів Команда до назв програм. Створіть і застосуйте стиль абзацу для тексту «Розділ II» і стиль символів для речення «1. Про пакет MS Office System.». Збережіть документ (як ТекстЗ) у власній папці і виконайте наступні дії з текстом. Перший абзац теоретичних відомостей перемістіть у кінець тексту, використовуючи буфер обміну. Другий абзац продублюйте (повторіть). Поміняйте порядок елементів маркованого списку методом перетягування мишею вибраних абзаців. Модифікуйте стилі заголовків: вирівнювання – до центру; шрифт – товстий, курсив; розмір символів – 16 пунктів. Перевірте правопис у тексті. Виправте помилки. Виконайте команду Сервіс => Правопис з меню чи натисніть на кнопку Правопис (АБВ)або на F7 і працюйте з отриманими діалоговими вікнами. Замініть слово «програми» на англійське «programme». Розмістіть курсор на початку тексту. Виконайте команду Замінити з меню Редагувати. У текстовому полі Знайти введіть такий текст: програми, у полі Замінити на – prog-ramms. Натисніть кнопку на Замінити все. Закрийте вікно. 16. Створіть автотекст: своє прізвище, ім'я та по батькові і вставте його п'ять разів у кінці тексту (як різні абзаци). Щоб створити автотекст, треба виконати такі дії з меню: Вставити => Автотекст => Автотекст... => Введіть потрібний текст у віконце => Додати => Закрити (ОК). Спосіб створення авто тесту на основі набраного в документі тексту описаний у теоретичних відомостях. Щоб вставити автотекст, треба набрати перші чотири символи тексту чи його назви і натиснути на клавішу вводу або виконати команди з меню: Вставити => Автотекст => Звичайний => Клацніть на потрібному тексті у списку автотекстів => Вставити. 17. Застосуйте автозаміну. В англійському регістрі в кінці документа введіть: (с), (г), :-), --, Дві великі букви. Переконайтесь, що автозаміна функціонує. Засобами мудрої кнопки скасуйте автозаміну у випадку (с). 19. Створіть автозаміну двох символів => на символ =>. Скасуйте режим автостворення списків під час введення нумерованих рядків. Читайте також:
|
||||||||
|