Г) проблеми, які відзначаються невизначеностю як мета діяльності, так і можливими напрямками діяльності.
1.43.У разіструктуризації проблеми високо структурованими є:
а) проблеми, які потребують вибору оптимального варіанту з багатьох можливих (найбільш широко використаних методів);
б) проблеми, які пов'язані з розробкою довгострокових напрямів дій, які висвітлюють багато аспектів в діяльності підприємств;
в) проблема, пов'язана з одноваріантними розрахунками (розрахунок потреб в матеріальних і трудових ресурсах);
Г) проблеми, які відзначаються невизначеності як мета діяльності, так і можливими напрямками діяльності.
1.44.У разіструктуризації проблеми низько структуровані проблеми – це:
а) проблеми, які потребують вибору оптимального варіанту з багатьох можливих (найбільш широко використаних методів);
б) проблеми, які пов'язані з розробкою довгострокових напрямів дій, які висвітлюють багато аспектів в діяльності підприємств;
в) проблема, пов'язана з одноваріантними розрахунками (розрахунок потреб в матеріальних і трудових ресурсах);
Читайте також: - II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- Аксіоми безпеки життєдіяльності.
- Аксіоми безпеки життєдіяльності.
- Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
- Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
- Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
- Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
- Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
- Аналіз процесу і продуктів діяльності.
- Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
- Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|