Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Г) проблеми, які відзначаються невизначеностю як мета діяльності, так і можливими напрямками діяльності.

1.43.У разіструктуризації проблеми високо структурованими є:

а) проблеми, які потребують вибору оптимального варіанту з багатьох можливих (найбільш широко використаних методів);

б) проблеми, які пов'язані з розробкою довгострокових напрямів дій, які висвітлюють багато аспектів в діяльності підприємств;

в) проблема, пов'язана з одноваріантними розрахунками (розрахунок потреб в матеріальних і трудових ресурсах);

Г) проблеми, які відзначаються невизначеності як мета діяльності, так і можливими напрямками діяльності.

1.44.У разіструктуризації проблеми низько структуровані проблеми – це:

а) проблеми, які потребують вибору оптимального варіанту з багатьох можливих (найбільш широко використаних методів);

б) проблеми, які пов'язані з розробкою довгострокових напрямів дій, які висвітлюють багато аспектів в діяльності підприємств;

в) проблема, пов'язана з одноваріантними розрахунками (розрахунок потреб в матеріальних і трудових ресурсах);


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  3. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  4. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  5. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  6. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  7. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  8. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  11. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  12. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.




Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест завдання множинного вибору, побудовані за принципом кумуляції | Г) проблеми, які відзначаються невизначеністю як мета діяльності, так і можливими напрямками діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.