Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Передмова

ЗМІСТ

 

 

Стор.

передмова .....................................................................................  
Самостійна робота у навчанні студентів ІОФ маркетингу...................................................................................    
Частина 1. теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингу  
Змістовий модуль 1. Теоретичні та методичні основи маркетингу ...........................................................................................    
 
Тема 1. Актуальність, предмет, задачі та зміст дисципліни “Маркетинг”...............................................................................................  
Навчальні цілі....................................................................................................................
1.1. Актуальність і практична необхідність вивчення і використання маркетингу в умовах ринкових відносин...............................................................................................  
1.2. Предмет, мета, задачі і зміст дисципліни „Маркетинг”........................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання .........................................................................................................
   
Тема 2. Сутність маркетингу і його сучасні концепції...................
Навчальні цілі....................................................................................................................
2.1. Маркетинг: основні поняття та історичні етапи розвитку.....................................
2.2. Концепції маркетингу та їх характеристика............................................................
2.3. Принципи і функції маркетингу...............................................................................
2.4. Цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства.............................................
2.5. Системи та характеристики сучасного маркетингу................................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання..........................................................................................................
   
Тема 3. Маркетингові дослідження .................................................
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
3.1. Маркетингове середовище: сутність, склад, характеристика................................
3.2. Поняття маркетингової інформації, вимоги, що ставляться до неї, класифікація, значення маркетингової інформації.........................................................................  
3.3. Маркетингова інформаційна система (МІС): поняття та склад............................
3.4. Сутність і класифікація маркетингових досліджень. Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень.................................................  
3.5. Процес маркетингових досліджень..........................................................................
3.6. Сутність, значення та ознаки сегментації ринку. Стратегії охоплення ринку.....
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання...........................................................................................................
   
Змістовий модуль 2. Маркетингова політика підприємства...  
 
Тема 4. Маркетингова товарна політика..........................................
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
4.1. Товар і товарна політика підприємства в умовах маркетингової орієнтації: поняття, склад і характеристика..........................................................................................  
4.2. Процес розробки нових товарів: види товарів ринкової новизни, типи нововведень, етапи розробки нових товарів..........................................................................  
4.3. Сутність конкурентоспроможності товарів та алгоритм її оцінки........................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання..........................................................................................................
   
Тема 5. Маркетингова цінова політика.............................................
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
5.1. Ціна і цінова політика у маркетинговій діяльності підприємства.........................
5.2. Формування маркетингової цінової політики.........................................................
5.3. Методи маркетингового ціноутворення..................................................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання..........................................................................................................
   
Тема 6. Маркетингова політика розподілу.......................................
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
6.1. Розподіл у системі маркетингу: сутність, принципи, канали розподілу..............
6.2. Процес вибору системи та стратегії розподілу.......................................................
6.3. Маркетингові системи у вдосконаленні управління розподілом..........................
6.4. Маркетингові рішення в оптовій та роздрібній торгівлі .......................................
6.5. Мерчандайзинг: сутність та заходи його здійснення.............................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання..........................................................................................................
   
Тема 7. Маркетингова політика комунікацій...................................
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
7.1. Комплекс маркетингових комунікацій (просування-мікс): сутність, види, функції.......................................................................................................................................  
7.2. Розробка системи просування в підприємстві.........................................................
7.3. Реклама в комплексі маркетингових комунікацій...................................................
7.4. Паблік рилейшнз у комплексі маркетингових комунікацій ..................................
7.5. Стимулювання збуту (СТИЗ): сутність і заходи.....................................................
7.6. Прямий маркетинг: сутність і форми.......................................................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання...........................................................................................................
   
Змістовий модуль 3. Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства..............................................................    
 
Тема 8. Організація маркетингової діяльності підприємства ........
Навчальні цілі ...................................................................................................................
8.1. Організація маркетингу підприємства.....................................................................
8.2. Види організаційних структур служби маркетингу і їх характеристика .............
8.3. Положення про службу маркетингу і характеристика його розділів ...................
8.4. Кадрове забезпечення служби маркетингу..............................................................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання..........................................................................................................
   
Тема 9. Контроль маркетингової діяльності підприємства............
Навчальні цілі......... ..........................................................................................................
9.1. Контроль маркетингу: сутність і види.....................................................................
9.2. Стратегічний контроль маркетингу..........................................................................
9.3. Тактичний контроль маркетингу: об’єкти і зміст контролю..................................
9.4. Контроль прибутковості в підприємствах на сучасному етапі..............................
Резюме ...............................................................................................................................
Контрольні питання...........................................................................................................
   
Частина 2. практикум: тестові та ситуаційні завдання для самостійного вирішення студентами    
2.1. Навчальні тестові завдання для самоконтролю знань..............................................................  
   
Змістовий модуль 1. Теоретичні та методичні основи маркетингу .........................................................................................  
Тест з теми 2. Сутність маркетингу і його сучасні концепції...
Тест з теми 3. Маркетингові дослідження .................................
   
Змістовий модуль 2. Маркетингова політика підприємства........
Тест з теми 4. Маркетингова товарна політика...........................
Тест з теми 5. Маркетингова цінова політика............................
Тест з теми 6. Маркетингова політика розподілу.......................
Тест з теми 7. Маркетингова політика комунікацій...................
   
Змістовий модуль 3. Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства........................................................................  
Тест з теми 8. Організація маркетингової діяльності підприємства..............................................................................................  
Тест з теми 9. Контроль маркетингової діяльності підприємства....................................................................................................  
   
2.2. Типові маркетингові ситуації та практичні завдання.........................................................................................  
   
Змістовий модуль 1. Теоретичні та методичні основи маркетингу .........................................................................................  
Ситуації та завдання з теми 2. Сутність маркетингу і його сучасні концепції...............................................................................  
Ситуації та завдання з теми 3. Маркетингові дослідження ......
   
Змістовий модуль 2. Маркетингова політика підприємства........
Ситуації та завдання з теми 4. Маркетингова товарна політика......................................................................................................  
Ситуації та завдання з теми 5. Маркетингова цінова політика.
Ситуації та завдання з теми 6. Маркетингова політика розподілу.........................................................................................  
Ситуації та завдання з теми 7. Маркетингова політика комунікацій.............................................................................................  
   
Змістовий модуль 3. Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства........................................................................  
Ситуації та завдання з теми 8. Організація маркетингової діяльності підприємства ....................................................................  
Ситуації та завдання з теми 9. Контроль маркетингової діяльності підприємства.....................................................................  
   
бібліографічний список.........................................................
Додатки...........................................................................................

 


передмова

 

 

Зміни, що відбуваються в економіці України на сучасному етапі розвитку, обумовлюють необхідність пошуку нових принципів, методів діяльності підприємства, потребують для досягнення поставленої мети впровадження маркетингу, досвід використання якого накопичено в країнах з розвиненими ринковими відносинами.

Разом з тим, ринкова економіка пред'являє нові вимоги до керівників та фахівців. Це повинні бути висококваліфіковані керівники та фахівці, з новим мисленням, які володіють сучасними методами здійснення виробничої та комерційної діяльності, які здатні творчо підходити до вирішення ринкових проблем, своєчасно адаптуватися до змін у маркетинговому середовищі, забезпечити нормальне функціонування підприємств в умовах ринкової економіки та їх орієнтації на конкретні потреби покупців. Тому керівники, фахівці повинні оволодіти теорією, методикою маркетингу, набути вмінь та навичок впровадження і використання їх в управлінні підприємством.

Введення нормативної дисципліни „Маркетинг” у навчальний план підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” в інституті обліку і фінансів обумовлено підвищенням значення фундаментальної підготовки спеціалістів економічного профілю. Маркетингову підготовку студентів за напрямом 0501 „Економіка і підприємництво” доцільно розглядати як цілісний напрямок в умовах багаторівневої підготовки спеціалістів нового профілю.

У запропонованому навчальному посібнику для самостійної роботи студентів ІОФ з дисципліни „Маркетинг” містяться зміст самостійної роботи студентів з дисципліни, подаються методичні рекомендації щодо самостійного вивчення тем дисципліни, контрольні питання для самостійного опрацювання вивчених тем, ситуації та практичні завдання для самостійного вирішення студентами, тестові завдання для самоконтролю знань студентів, а також список літератури, рекомендований для більш глибокого засвоєння дисципліни „Маркетинг”.

Представлені матеріали сприяють засвоєнню теоретичних і методичних основ маркетингу, формуванню у майбутніх фахівців маркетингового мислення, логіки прийняття маркетингових рішень в конкретних ситуаціях, виробленню аналітичних навичок прийняття рішень з маркетингових проблем і практичних навичок роботи в умовах динамічних змін маркетингового середовища, коли на перший план виходить необхідність розробки і реалізації комплексних маркетингових дій.

Підготовлений навчальний посібник буде сприяти організації позааудиторної самостійної роботи студентів спеціальностей 7.050104 „Фінанси”, 7.050105 „Банківська справа”, 7.050106 „Облік і аудит” денної і заочної форм навчання при вивченні дисципліни "Маркетинг", засвоєнню ключових положень теорії і методики маркетингу, їх використанню при вирішенні тестів, ситуацій, при виконанні контрольних робіт.



Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. Передмова
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. Передмова




Переглядів: 249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНЕ ЗАВДАННЯ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.