Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 2.

Маркетингова політика підприємства

 

 

Тема 4. Маркетингова товарна політика

 

4.1. Товар і товарна політика підприємства в умовах маркетингової орієнтації: поняття, склад і характеристика.

4.2. Процес розробки нових товарів: види товарів ринкової новизни, типи нововведень, етапи розробки нових товарів.

4.3. Сутність конкурентоспроможності товарів та алгоритм її оцінки.

 

Навчальні цілі:

 

· визначити сутність і види товарів;

· розкрити сутність і зміст товарної політики при маркетинговому підході;

· розглянути процес розробки нових товарів;

· охарактеризувати конкурентоспроможність товару і методи її оцінки;

· розглянути стратегії формування і оптимізації товарного асортименту;

· сформувати уявлення про товарну марку підприємства і розглянути рішення щодо товарної марки;

· охарактеризувати рішення щодо упаковки товарів;

· розглянути зміст сервісу;

· визначити життєвий цикл товару і маркетингові стратегії на його стадіях;

· розкрити зміст позиціонування товарів.

 

Товар і товарна політика підприємства в умовах


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії охоплення ринку | Маркетингової орієнтації: поняття, склад і характеристика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.