Змістовий модуль 2.
Маркетингова політика підприємства
Тема 4. Маркетингова товарна політика
4.1. Товар і товарна політика підприємства в умовах маркетингової орієнтації: поняття, склад і характеристика.
4.2. Процес розробки нових товарів: види товарів ринкової новизни, типи нововведень, етапи розробки нових товарів.
4.3. Сутність конкурентоспроможності товарів та алгоритм її оцінки.
Навчальні цілі:
· визначити сутність і види товарів;
· розкрити сутність і зміст товарної політики при маркетинговому підході;
· розглянути процес розробки нових товарів;
· охарактеризувати конкурентоспроможність товару і методи її оцінки;
· розглянути стратегії формування і оптимізації товарного асортименту;
· сформувати уявлення про товарну марку підприємства і розглянути рішення щодо товарної марки;
· охарактеризувати рішення щодо упаковки товарів;
· розглянути зміст сервісу;
· визначити життєвий цикл товару і маркетингові стратегії на його стадіях;
· розкрити зміст позиціонування товарів.
Товар і товарна політика підприємства в умовах
Читайте також: - III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
- V міні – модуль
- Блок (модуль) 1
- Високочастотні перетворювачі модульної структури
- Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
- Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
- ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|