МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Errors with parallel structuresStructures that are often involved in parallelism are nouns, adjectives, verbs, prepositional phrases, gerunds, and infinitives. Some problems with parallelism are actually word form problems similar to previously discussed: As a young man, George Washington liked boating, to hunt, and fishing. In general, errors involving parallelism are easy to identify. Identify and correct errors involving parallelism.If the underlined form is parallel to other forms in the sentence, mark the sentence C (Correct). If the underlined form is not parallel, mark the sentence I (Incorrect), and write a correction for the underlined form in the blank at the end of the sentence. A languaging perspective regards boundaries between languages as (1) arbitrary and historically contingent, as the result of particular histories of (2) standard and regulation. (3) Standardizing language means compartmentalization the free and unbounded languaging of a particular geographical area and class of people as the language for that particular geographical area and its people and freezing its evolution. (4) Standardizing language also means enregister particular linguistic features as normative: selecting particular phonemes, morphemes, words, syntax, etc. as normal, as the norms for the language while designating all variation to those norms as (5) sub-standard, dialect, or even deficit language.
MODULE 1-2. THE SKILLS OF CROSS-CULTURAL COMMUNICATION Unit 1-7. CROSS-CULTURAL COMMUNICATION – THE NEW NORM
Section 1. Guidelines for reading texts on cross-cultural communication
Teaching culture in the ESP reading classes should not be separated from teaching ESP organisation and language content, and consequently, ESP text analysis should also include understanding skills of the cross-cultural communication. Success in intercultural communication depends greatly on operational expertise. This module emphasizes the importance of learning target culture, as well as introduces the analysis of culture texts in English. Understanding cultural differences will benefit and facilitate cross-cultural communication under diverse circumstances. Thereby, this issue is relevant to ESP reading classes focusing on the improvement of both students’ language and cultural skills. Читайте також:
|
||||||||
|