Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Sample Questions

· What is the main topic of the passage?

(A) The outline and demonstration of cross-cultural communication.

(B) Four non-verbal variables of cross-cultural communication.

· What does the passage mainly discuss? What is the passage primarily concerned with?

(A) Nonverbal cues in crosscultural communication..

(B) The impact of different systems of understanding.

Main purpose questionsask why the author wrote a passage. The answer choices for these questions usually begin with infinitives.

Sample Questions

• What is the author's purpose in writing this passage?

• What is the author's main purpose in the passage?

• What is the main point of this passage?

• Why did the author write the passage?

Sample Answer Choices

To define_____

To relate_____

To discuss_____

To propose_____

To illustrate_____

To support the idea that_____

To distinguish between _____and______

To compare ____and_____

Main detail questionsask about the most significant information of the passage. To answer such a question you should point out a line or two in the text.

Sample Questions

· What factors are emphasized in the passage?

· In what lines is the most significant information given?

Caution:Don't answer the overview questions about a passage until you have skim-read all paragraphs. The process of answering the detail questions may give you a clearer understanding of the main idea, topic, or purpose of the passage.

The answers for main idea, main topic, and main purpose questions summarize the main points of the passage; they must be more general than any of the supporting ideas or details, but not so general that they include ideas outside the scope of the passages.

Unit 2-8. APPROACHES TO INTERCULTURAL COMMUNICATION


Читайте також:

  1. A. Listen to James describing his family situation and answer the questions.
  2. Add question-tags and give full answers to the questions.
  3. Alternative Questions
  4. Alternative questions
  5. Answer the following questions
  6. Answer the following questions
  7. Answer the following questions
  8. Answer the following questions
  9. Answer the following questions
  10. Answer the following questions about the text.
  11. Answer the following questions about yourself, your friends and your ideas about friendship.
  12. Answer the following questions about yourselves. Compare your answers with a partner.




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Summary | Guidelines for extensive reading of ESP texts

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.