Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання лабораторної роботи

1. Ретельно вивчити і проаналізувати початкові дані.

2. Вибрати по альбому типових креслень, наявних в методичному кабінеті кафедри, основну несучу конструкцію пролітної будови(проліт і тип конструкції вказані в завданні).

3. Скомпонувати поперечні перерізи моста з урахуванням заданого габариту і категорії дороги. Ширину тротуару призначити самостійно (за чинними нормами).

4. Вибрати варіант опор і призначити орієнтовно їх розміри, конструкцію фундаментів опор, виходячи з грунтової обстановки.

5. Визначити конструкцію і розміри опорних частин. При виконанні пп. 5 і 4 необхідно користуватися типовими проектами.

6. Викреслити фасад і план моста, сумістивши його з поперечним розрізом. Показати не менше 2 прольотів.

7. Підрахувати постійні навантаження, що діють на пролітну будову.

8. Призначити схеми можливих невигідних завантажень тимчасовими навантаженнями АК і НК.

9. Визначити постійні і тимчасові навантаження від рухомого складу, користуючись [3, 5].

10. Призначити розрахункову схему ребристої пролітної будови. Виконати статичний розрахунок пролітної будови і визначити величини нормативних, розрахункових моментів і поперечних сил для найбільш навантаженої балки ребристої пролітної будови.

11. Прийняти відповідно до рекомендацій норм клас бетону і класи арматурних сталей для несучих конструкцій пролітної будови. Записати нормативні і розрахункові характеристики бетону і арматури.

12. Виконати статичний розрахунок пролітної будови на ЕОМ з використанням програмного комплексу «ЛІРА». Побудувати епюри моментів і поперечних сил для найбільш навантаженої балки.



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 284

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ НА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ | Тягово-тормозной паспорт автомобиля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.