Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ НА ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Тема проекту - «Збірний залізобетонний балочний автодорожній міст»

Початкові дані (див. табл. 4.2, рис. 4.12):

Довжина пролітної будови.

Категорія дорогі.

Габарит проїзної частини.

Зміст розрахунково-конструктивної частини:

Провести компоновку поперечного перерізу моста з уніфікованих збірних конструкцій.

Виконати збір навантажень і статичний розрахунок пролітної будови.

Рис. 33. Схема моста


Таблиця 2

Початкові дані для виконання лабораторної роботи

№ варіанту Довжина прольотної будови, L, м Категорія дороги Габарит проїзної частини
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
III Г-10
III Г-10
III Г-10
III Г-10
III Г-10
III Г-10
IV Г-8
IV Г-8
IV Г-8
IV Г-8
IV Г-8
IV Г-8
III Г-11,5
III Г-11,5
III Г-11,5
III Г-11,5
III Г-11,5
III Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
II Г-11,5
III Г-10
III Г-10
III Г-10
III Г-10
III Г-10

3. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА НА ТЕМУ
«ЗБІРНИЙ ЗАЛІЗОБЕТОННИЙ БАЛОЧНИЙ МІСТ»


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 292

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навантаження від нестандартних транспортних засобів, що пропускаються в спеціальному режимі | Послідовність виконання лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.