Навантаження від нестандартних транспортних засобів, що пропускаються в спеціальному режимі
Згідно п. 5.3 [5], пролітна будова повинна бути розраховане на пропуск спеціальних транспортних засобів в одиночному порядку. Для цього уздовж напряму руху в межах проїзної частини (поза смугами безпеки) на пролітній будові розташовують навантаження НК, представлене одиночним чотиривісним візком з навантаженням на кожну вісь 18К (кН) (рис. 24). У відповідності с п. 4.5 [5], клас навантаження До для розрахунку мостових споруд і труб на дорогах всіх категорій приймають рівним 14. Таким чином, нормативне навантаження НК представлене вісьма зосередженими силами інтенсивністю 9K = 9 × 1,4 тс = 12,6 тс кожна.
Рис. 24. Схема розташування навантаження НК
Коефіцієнт надійності за навантаженням γf - для навантаження НК приймають рівним 1,0. Динамічний коефіцієнт 1 + μ приймають рівним 1,10 при λ > 5. У нашому випадку λ = 20,9 м, тобто умова виконується. Таким чином, інтенсивність зосередженої сили від розрахункового навантаження НК складе 12,6 тс × 1,1 = 13,86 тс.
Призначення навантажень від візка НК проводиться по тому ж алгоритму, як для навантажень АК. Результатом завдання навантажень будуть два завантаження: завантаження №7 «НК нормативная» (рис. 3.25) і завантаження №8 «НК расчетная» (рис.3.26).