Проведемо розрахунок пролітної будови моста на чотири види вантаження:
а) власна вага конструкцій;
б) навантаження від автотранспортних засобів з двох смуг навантаження АК, розташованих симетрично щодо поперечного перерізу моста і натовпу на тротуарах. Край колії навантаження АК віддалений від краю проїзної частини на 0,25 м, відстань від осі смуги навантаження до краю проїзної частини 1,5 м, відстань між осями смуг навантаження 3 м. Візок знаходиться посередині прольоту;
в) навантаження від автотранспортних засобів з двох смуг навантаження АК, зрушених до краю їздового полотна (включаючи смуги безпеки). Край колій навантаження АК віддалений від краю їздового полотна (від краю бордюру) на 0,25 м. Відстань між осями смуг навантаження 3 м. Візок знаходиться посередині прольоту, навантаження на тротуари немає;
г) навантаження НК, вісь якого зрушена упоперек прольоту так, щоб край колії навантаження розташовувався на краю проїзної частини. Візок знаходиться посередині прольоту.
Для розрахунку балки пролітної будови по двох групах граничних станів необхідно обчислити зусилля від розрахункового і нормативного значень навантаження, тому кожне з вантажень буде задано в двох варіантах - з нормативними і розрахунковими значеннями інтенсивностей навантажень.