Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання результатів виконання та захисту курсової роботи

 

№ пор. Критерії Макс. кількість балів Зміст критеріїв оцінювання Оцінка в балах  
1. Якість наукового апарату дослідження (актуальність, об’єкт, предмет, мета, завда-ння, методи дослідження), відповідність темі дослідже-ння, науковість, правиль- ність, логічність викладу. Актуальність теми, її відпо-відність сучасним вимогам. - відповідає повністю   - відповідає неповністю   - відповідає недостатньо   - відповідність відсутня   - науковий апарат не визначений 8 – 9 6 – 7 1 – 5  
2. Аналіз джерел і літератури з теми дослідження, критичне ставлення до них. - повний, обґрунтований; - неповний; - недостатньо повний, критич-ний аналіз недостатній; - перелік наукових; досліджень з теми поданий без відповідного аналізу; - аналіз відсутній. 8 – 9 6 – 7 1 – 5  
3. Повнота, науковий рівень обґрунтування розробок і запропонованих рішень: - рівень самостійності робо-ти; - відповідність змісту назві, поставленій меті та завдан-ням; - адекватність методики дослідження заявленим завданням; - якість інтерпретації результатів дослідження, аргументованість висновків; наявність власних пропози-цій і рекомендацій з предмета дослідження. - повно та обґрунтовано;   - недостатньо;   - неповно, непослідовно, необґрунтовано;   - незадовільно;   - відповідь відсутня. 15 – 19 10 – 14 1 – 9  
4. Практична цінність розро-бок і запропонованих рішень - висока практична цінність; - практична цінність часткова; - окремі елементи мають практичну цінність; - практична цінність не доведена; - немає практичної цінності; 15 – 19 10 – 14 1 – 9  
5. Відповідність курсової ро-боти нормативним докумен- там України, державним стандартам: - грамотність, науковий стиль викладу; - відповідність структури, обсягу роботи вимогам, затвердженим певною кафедрою, на якій виконує-ться курсова робота; - якість оформлення роботи, якість бібліографічного списку; - культура посилань на використані джерела і літературу. - повна відповідність, висока якість; - недостатньо повна відповід-ність, достатня якість; - неповна відповідність, недостатня якість; - невідповідність, якість низь-ка, багато мовних помилок; - якість оформлення незадо-вільна, робота подана з суттєвими порушеннями встановлених термінів. 8 – 9 6 – 7 1 – 5  
6. Змістовність доповіді, презентації та відповідей на запитання членів комісії та присутніх під час захисту. - повні, послідовні, логічні, презентація здійснена з використанням мультимедіа; - недостатньо повні, послідовні, логічні; - непослідовно та нелогічно побудова доповідь, недостатньо повні й глибокі відповіді на запитання; - доповідь поверхова, незадовільні відповіді на запитання; - знання з теми дослідження незадовільні, відповіді на запитання відсутні. 23 – 29 14 – 22 1 – 13  
  Разом    
             

 

Результати захисту курсової роботи визначаються оцінками: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно» за національною шкалою оцінювання та кількістю балів за шкалою ЄКТС.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Обробка результатів
  6. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  9. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  10. III. Виконання бюджету
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 254

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З дисципліни «Електропривід сільськогосподарських машин» | Шкала оцінювання: національна та ЄКТС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.