Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тросошайбовий транспортер

 

(кВт)

 

де, Н – висота підйому продукту, (м);

lB,, lГ сумарна довжина труб відповідно на ділянках вертикального і горизонтального переміщень, (м);

f В, ; f Г – коефіцієнти опору рухові тросошайбового робочого органу по вертикалі і горизонталі, які залежать від коефіцієнта тертя корму і шайб по стінках при їх русі вздовж труб;

hпер – ККД передачі.

 

Під’ємнотранспортний механізм

 

, (кВт)

 

де відповідно вага вантажу та самого механізму, (кг);

К.К.Д. машини.

2.2. Розрахункову потужність робочої машини необхідно також визначити за навантажувальною діаграмою:

Р, кВт

Р2

Р1

       
   
 
 

 


P3

 
 


T, хв.

t1 t 2 t 3

 

Рисунок 1. Навантажувальна діаграма робочої машини

Користуючись навантажувальною діаграмою робочої машини визначають еквівалентну потужність на валу робочої машини.

2.3. Для навантажувальної діаграми зображеної на рисунку 1, еквівалентну потуж-ність на валу робочої машини визначають за формулою:

 

(кВт)

 

Для визначення режиму роботи електродвигуна необхідно визначити сталу часу нагрівання Tн, яка залежить від його потужності.

 

Таблиця №1 Орієнтовні значення сталої часу нагрівання асинхронних двигунів

Номінальна потужність електродвигуна, кВт Значення Tн, хв
до 4 15…..20
5,5…..11 25…..30
15…...37 35…..40
45…...90 50….60

 

2.4. В кінематичній схемі від електродвигуна дробарки до робочої машини присутні наступні типи та кількість передач - ___________________.

 

 

де номінальна кутова швидкість двигуна, с-1;

загальне передаточне число;

номінальна кутова швидкість робочої машини, с-1.

 

 

2.5. Визначаємо режим роботи та інші електричні показники:

1. Режим роботи – …………….;

2. Навантаження – ……………;

3. Род струму – ………….;

4. Напруга живлення – ……В.

5. Частоті обертання – …… об/хв.

2.6. Визначаємо номінальний момент статичного опору робочої машини по формулі:

(Н·м)

 

де, Рмаш – споживана потужність робочої машини чи механізму, (Вт);

ω ном.роб.маш. – номінальне кутове прискорення приводного вала робочої машини, (с-1);

2.7. Номінальне кутове прискорення визначають за виразом:

 

-1)

 

де номінальне кутове прискорення електродвигуна, с-1;

загальний передавальний коефіцієнт передач.

 

2.8. Загальний передавальний коефіцієнт передач визначається за виразом:

 

 

2.9. Визначаємо момент опору тертя в рухомих частинах машини, який не залежить від швидкості ω, по формулі:

 

(Н·м)

де, к – коефіцієнт, що характеризує відношення .

 

2.10. Механічна характеристика робочих машин описується за такою емпіричною формулою:

(Н·м)

 

де, – поточні значення моментів статичних опорів, при кутовій швидкості , (Н∙м);

х – показник степеня, що характеризує зміну статичного моменту, при зміні кутової швидкості х = ____ (у відповідності до завдання).

Аналогічно розраховуємо інші значення моментів статичних опорів робочої машини, результати заносимо в таблицю №2.

Таблиця №2

ω, с-1 ω = 0 ωм ∙ 0,1 ωм ∙ 0,2 ωм ∙ 0,3 ωм ∙ 0,4 ωм ∙ 0,5 ωм ∙ 0,6 ωм ∙ 0,7 ωм ∙ 0,8 ωм ∙ 0,9 ω=ωм
                   
Мс.о.,Н·м                      
Мс.ном.,Н·м                      
ωном-1                      
х                      
Мс, Н·м                      

 

Використовуючи дані таблиці №1 будуємо графік реальної механічної харак-теристики робочої машини Мс=f(ω).

Якщо електропривід працює в режимах: тривалий – (S1), короткочасний – (S2), переміжний – (S6), переміжний з частими пусками – (S7), то вибираються двигуни для тривалого режиму роботи (S1). Для режимів роботи: повторно-короткочасний – (S3), повторно-короткочасний з частими пусками – (S4), повторно-короткочасний з частими пусками і електричним гальмуванням – (S5) вибираються електродвигуни для повторно-короткочасного режиму роботи S3.


Читайте також:

  1. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  2. Розрахунок скребкових транспортерів колової дії
  3. Розрахунок спірально-гвинтових транспортерів
  4. Складання полотняних транспортерів.
  5. Скребковий транспортер
  6. Стрічкові транспортери ЛТ-6 і ЛТ-10
  7. Транспортер важких та/або негабаритних вантажів.
  8. Транспортер скребковий ТС-40К




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змішувач порційної та безперервної дії | Визначення потужності і вибір типу електродвигуна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.