МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тросошайбовий транспортер
(кВт)
де, Н – висота підйому продукту, (м); lB,, lГ – сумарна довжина труб відповідно на ділянках вертикального і горизонтального переміщень, (м); f В, ; f Г – коефіцієнти опору рухові тросошайбового робочого органу по вертикалі і горизонталі, які залежать від коефіцієнта тертя корму і шайб по стінках при їх русі вздовж труб; hпер – ККД передачі.
Під’ємнотранспортний механізм
, (кВт)
де відповідно вага вантажу та самого механізму, (кг); К.К.Д. машини. 2.2. Розрахункову потужність робочої машини необхідно також визначити за навантажувальною діаграмою: Р, кВт Р2 Р1
P3 T, хв. t1 t 2 t 3
Рисунок 1. Навантажувальна діаграма робочої машини Користуючись навантажувальною діаграмою робочої машини визначають еквівалентну потужність на валу робочої машини. 2.3. Для навантажувальної діаграми зображеної на рисунку 1, еквівалентну потуж-ність на валу робочої машини визначають за формулою:
(кВт)
Для визначення режиму роботи електродвигуна необхідно визначити сталу часу нагрівання Tн, яка залежить від його потужності.
Таблиця №1 Орієнтовні значення сталої часу нагрівання асинхронних двигунів
2.4. В кінематичній схемі від електродвигуна дробарки до робочої машини присутні наступні типи та кількість передач - ___________________.
де номінальна кутова швидкість двигуна, с-1; загальне передаточне число; номінальна кутова швидкість робочої машини, с-1.
2.5. Визначаємо режим роботи та інші електричні показники: 1. Режим роботи – …………….; 2. Навантаження – ……………; 3. Род струму – ………….; 4. Напруга живлення – ……В. 5. Частоті обертання – …… об/хв. 2.6. Визначаємо номінальний момент статичного опору робочої машини по формулі: (Н·м)
де, Рмаш – споживана потужність робочої машини чи механізму, (Вт); ω ном.роб.маш. – номінальне кутове прискорення приводного вала робочої машини, (с-1); 2.7. Номінальне кутове прискорення визначають за виразом:
(с-1)
де номінальне кутове прискорення електродвигуна, с-1; загальний передавальний коефіцієнт передач.
2.8. Загальний передавальний коефіцієнт передач визначається за виразом:
2.9. Визначаємо момент опору тертя в рухомих частинах машини, який не залежить від швидкості ω, по формулі:
(Н·м) де, к – коефіцієнт, що характеризує відношення .
2.10. Механічна характеристика робочих машин описується за такою емпіричною формулою: (Н·м)
де, – поточні значення моментів статичних опорів, при кутовій швидкості , (Н∙м); х – показник степеня, що характеризує зміну статичного моменту, при зміні кутової швидкості х = ____ (у відповідності до завдання). Аналогічно розраховуємо інші значення моментів статичних опорів робочої машини, результати заносимо в таблицю №2. Таблиця №2
Використовуючи дані таблиці №1 будуємо графік реальної механічної харак-теристики робочої машини Мс=f(ω). Якщо електропривід працює в режимах: тривалий – (S1), короткочасний – (S2), переміжний – (S6), переміжний з частими пусками – (S7), то вибираються двигуни для тривалого режиму роботи (S1). Для режимів роботи: повторно-короткочасний – (S3), повторно-короткочасний з частими пусками – (S4), повторно-короткочасний з частими пусками і електричним гальмуванням – (S5) вибираються електродвигуни для повторно-короткочасного режиму роботи S3. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|