Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення потужності і вибір типу електродвигуна

Рекомендована напруга електромережі для сільськогосподарського вироб-ництва 220/380В. Частіше всього використовуються асинхронні двигуни змінного струму, при великих потужностях використовують синхронні двигуни. Частіше всього в якості приводу використовуються двигуни асинхронні типу 4АМ, або АИР, з частотою обертання привідного валу 1000-3000 об/хвилину. Більше 90% асинхронних двигунів, задіяних в сільськогосподарському виробництві мають частоту обертання привідного валу 1500 об/хвилину. Потужність електродвигуна для приводу сільськогосподарських машин залежить від продуктивності машини, з урахуванням коефіцієнту передачі і коефіцієнту запасу потужності.

3.1. Розрахункова потужність електродвигуна РДВ.РОЗР, кВт, визначається за виразом:

 

(кВт)

 

де, потужність споживана робочою машиною, (кВт);

загальний К.К.Д. передач від валу електродвигуна до валу робочої машини;

коефіцієнт запасу потужності електродвигуна;

3.2. Загальний коефіцієнт корисної дії передач від валу двигуна до валу робочої машини визначаємо за виразом:

 

де ККД окремих типів передач, таблиця №2.

 

Таблиця №3. Коефіцієнт опору переміщення в залежності від подачі і типу ланцюга.

Тип ланцюга Подача, тонн/годину
Втулочно роликовий 1,6 1,2 1,1 1,0 1,0
Крючковий 4,2 3,0 2,2 1,8 1,5 1,2

Таблиця №4. Коефіцієнти корисної дії і передавальні коефіцієнти передач

 

Тип передачі Закрита передача(η) Відкрита передача (η) Передавальний коефіцієнт (і)
Пряма передача - 1,0
Клинопасова передача - 0,96 2...5
Пасова передача - 0,97 2...4
Хвилева 0,8-0,92 - -
Черв’ячна 0,7...0,8 - 10...80
Ланцюгова 0,97 0,93 2...6
Планетарна з роздвоєним сателітом 0,85-0,92 - 6,3...8
Планетарна з однорядним сателітом 0,9-0,95 - 3,15...6,3
Зубчата конічна передача 0,95-0,97 0,93-0,95 2...4
Зубчата циліндрична передача 0,96-0,98 0,93-0,95 2,5...4,5

 

3.3. Тривалий режим роботи (S1)

3.3.1 Розрахункова потужність двигуна визначається за виразом:

(кВт)

коефіцієнт корисної дії передачі;

3.3.2 За умовою вибираю електродвигун:

(кВт)

3.4. Короткочасний режим роботи (S2)

3.4.1 Визначаю розрахункову потужність за виразом:

(кВт)

де, Км - коефіцієнт, який враховує нерівномірність механічного перевантаження (Км =1,5-2,2).

3.4.2 За умовою попередньо вибираємо тип електродвигуна:

(кВт)

Записуємо його технічні паспортні дані.

3.4.3 Визначаємо сталу часу нагрівання електродвигуна:

(хвилин)

де, маса електродвигуна, кг;

допустима температура нагрівання ізоляції електродвигуна, °С;

номінальний коефіцієнт корисної дії електродвигуна.

 

3.4.4 Визначаємо допустиму температуру нагрівання ізоляції двигуна:

(°С)

де, допустима температура нагрівання обмоток електродвигуна, (визначається класом ізоляції), °С;

максимальна температура навколишнього середовища, °С ( );

3.4.5. Визначаємо більш точно коефіцієнт механічного перенавантаження :

де, коефіцієнт, який враховує нерівномірність навантаження, (при розрахунках приймається .

3.4.6. Більш точно визначаємо розрахункову потужність електродвигуна :

(кВт)

3.4.7 За умовою остаточно вибираємо електродвигун:

(кВт)

3.5. Повторно-короткочасний режим роботи (S3)

3.5.1 Визначаємо фактичну тривалість вмикання :

де час роботи електродвигуна, хвилин;

період циклу, хвилин.

3.5.2. Порівнюємо стандартне значення тривалості вмикання з фактичним за умовою:

3.5.3 За виразом визначаю розрахункову потужність двигуна :

(кВт)

3.5.4. За умовою вибираємо електродвигун:

(кВт)

3.6. Для всіх режимів роботи необхідно перевірити вибраний електродвигуна за умовою пуску:

(Н∙м)

3.6.1 Визначаємо пусковий момент електродвигуна за виразом:

(Н∙м)

 

де, кратність пускового моменту двигуна;

коефіцієнт зниження напруги при пуску двигуна ;

3.6.2 Визначаємо момент зрушення за виразом:

(Н∙м)

де, кратність максимального моменту електродвигуна.

3.7. Електродвигун вибирають враховуючи технологію виробництва, кінематич-ну схему передаточного механізму, характеристику навколишнього середовища, напругу мережі, спосіб монтажу, та за наступними умовами:

Мдв= ____, Н∙м

       
   
 
 


ωдв= ____, с-1

 

ί = ____

 
 

 


Робоча машина
ωмаш= ___, с-1

 
 


Ммаш= ­ ___ , Н∙м

Рисунок 2. Кінематична схема електроприводу

3.8. За умовою вибираю електродвигун з довідника:

 

 

3.9. Вибір електродвигуна за частотою обертання зводиться до економічно ефективного прийнятого рішення:

 

-1)

 

 

 

3.10. Користуючись довідниковою літературою вибираємо ближчий найбільший стандартний електродвигун за потужністю від числа обрахованого в попередньо-му пункті.

Вибираємо електродвигун типу __________________

· за електричною модифікацією електровигун типу __________ (ТУ…. ) –

· за конструктивним виконання ІМ_____;

· за кліматичним виконанням та категорією розміщення _______;

· за ступенем захисту від оточуючого середовища ІР _____;

3.11. Враховуючи всі вище перераховані вимоги, користуючись довідниковою літературою, остаточно вибираємо електродвигун, який має наступні паспортні дані:

 

· номінальна потужність - ________

· номінальний струм - _______

· номінальна частота обертання – _________

· коефіцієнт корисної дії – _______

· коефіцієнт потужності - _______

· кратність пускового моменту - ____

· кратність мінімального моменту - ____

· кратність максимального моменту - ____

· кратність пускового струму – ____

· момент інерції ротора – _______

· маса – ______

 

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  7. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  8. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  9. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання




Переглядів: 3453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тросошайбовий транспортер | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.