МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення потужності і вибір типу електродвигунаРекомендована напруга електромережі для сільськогосподарського вироб-ництва 220/380В. Частіше всього використовуються асинхронні двигуни змінного струму, при великих потужностях використовують синхронні двигуни. Частіше всього в якості приводу використовуються двигуни асинхронні типу 4АМ, або АИР, з частотою обертання привідного валу 1000-3000 об/хвилину. Більше 90% асинхронних двигунів, задіяних в сільськогосподарському виробництві мають частоту обертання привідного валу 1500 об/хвилину. Потужність електродвигуна для приводу сільськогосподарських машин залежить від продуктивності машини, з урахуванням коефіцієнту передачі і коефіцієнту запасу потужності. 3.1. Розрахункова потужність електродвигуна РДВ.РОЗР, кВт, визначається за виразом:
(кВт)
де, потужність споживана робочою машиною, (кВт); загальний К.К.Д. передач від валу електродвигуна до валу робочої машини; коефіцієнт запасу потужності електродвигуна; 3.2. Загальний коефіцієнт корисної дії передач від валу двигуна до валу робочої машини визначаємо за виразом:
де ККД окремих типів передач, таблиця №2.
Таблиця №3. Коефіцієнт опору переміщення в залежності від подачі і типу ланцюга.
Таблиця №4. Коефіцієнти корисної дії і передавальні коефіцієнти передач
3.3. Тривалий режим роботи (S1) 3.3.1 Розрахункова потужність двигуна визначається за виразом: (кВт) коефіцієнт корисної дії передачі; 3.3.2 За умовою вибираю електродвигун: (кВт) 3.4. Короткочасний режим роботи (S2) 3.4.1 Визначаю розрахункову потужність за виразом: (кВт) де, Км - коефіцієнт, який враховує нерівномірність механічного перевантаження (Км =1,5-2,2). 3.4.2 За умовою попередньо вибираємо тип електродвигуна: (кВт) Записуємо його технічні паспортні дані. 3.4.3 Визначаємо сталу часу нагрівання електродвигуна: (хвилин) де, маса електродвигуна, кг; допустима температура нагрівання ізоляції електродвигуна, °С; номінальний коефіцієнт корисної дії електродвигуна.
3.4.4 Визначаємо допустиму температуру нагрівання ізоляції двигуна: (°С) де, допустима температура нагрівання обмоток електродвигуна, (визначається класом ізоляції), °С; максимальна температура навколишнього середовища, °С ( ); 3.4.5. Визначаємо більш точно коефіцієнт механічного перенавантаження : де, коефіцієнт, який враховує нерівномірність навантаження, (при розрахунках приймається . 3.4.6. Більш точно визначаємо розрахункову потужність електродвигуна : (кВт) 3.4.7 За умовою остаточно вибираємо електродвигун: (кВт) 3.5. Повторно-короткочасний режим роботи (S3) 3.5.1 Визначаємо фактичну тривалість вмикання : де час роботи електродвигуна, хвилин; період циклу, хвилин. 3.5.2. Порівнюємо стандартне значення тривалості вмикання з фактичним за умовою: 3.5.3 За виразом визначаю розрахункову потужність двигуна : (кВт) 3.5.4. За умовою вибираємо електродвигун: (кВт) 3.6. Для всіх режимів роботи необхідно перевірити вибраний електродвигуна за умовою пуску: (Н∙м) 3.6.1 Визначаємо пусковий момент електродвигуна за виразом: (Н∙м)
де, кратність пускового моменту двигуна; коефіцієнт зниження напруги при пуску двигуна ; 3.6.2 Визначаємо момент зрушення за виразом: (Н∙м) де, кратність максимального моменту електродвигуна. 3.7. Електродвигун вибирають враховуючи технологію виробництва, кінематич-ну схему передаточного механізму, характеристику навколишнього середовища, напругу мережі, спосіб монтажу, та за наступними умовами: Мдв= ____, Н∙м ωдв= ____, с-1
ί = ____
Ммаш= ___ , Н∙м Рисунок 2. Кінематична схема електроприводу 3.8. За умовою вибираю електродвигун з довідника:
3.9. Вибір електродвигуна за частотою обертання зводиться до економічно ефективного прийнятого рішення:
(с-1)
3.10. Користуючись довідниковою літературою вибираємо ближчий найбільший стандартний електродвигун за потужністю від числа обрахованого в попередньо-му пункті. Вибираємо електродвигун типу __________________ · за електричною модифікацією електровигун типу __________ (ТУ…. ) – · за конструктивним виконання ІМ_____; · за кліматичним виконанням та категорією розміщення _______; · за ступенем захисту від оточуючого середовища ІР _____; 3.11. Враховуючи всі вище перераховані вимоги, користуючись довідниковою літературою, остаточно вибираємо електродвигун, який має наступні паспортні дані:
· номінальна потужність - ________ · номінальний струм - _______ · номінальна частота обертання – _________ · коефіцієнт корисної дії – _______ · коефіцієнт потужності - _______ · кратність пускового моменту - ____ · кратність мінімального моменту - ____ · кратність максимального моменту - ____ · кратність пускового струму – ____ · момент інерції ротора – _______ · маса – ______
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|