МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РОЗРАХУНКИ РЕЙТИНГУ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ»
Навчальний курс складається із 2 змістових модулів, які включають 19 теоретичних тем, 19 семінарсько-практичних та розрахункових завдань для самостійного опрацювання, що дозволяє сформувати стартовий імпульс у формуванні сучасного мислення, готує стратегічний людський капітал суспільства, здатний до творчих звершень у праці та активної господарської діяльності. Вивчення економічної теорії в робочому навчальному плані передбачено в одному навчальному семестрі (наприклад): лекції – 12 год., семінарські заняття – 12 год., що в сумі становить 24 год. (0,7 кредитів ECTS). Рейтинг студента із засвоєння дисципліни R дис. вимірюється у балах і визначається у відповідності до загальної кількості годин, що передбачені для вивчення дисципліни у робочому навчальному плані. Рейтинг з дисципліни складається: RДИС = R НР + RАТ, де R НР – рейтинг з навчальної роботи; RАТ – рейтинг з атестації. Складові рейтингу з дисципліни визначаються згідно з таким співвідношенням: R НР – 70% від кількості балів рейтингу з дисципліни; RАТ – 30% від кількості балів рейтингу з дисципліни. Рейтинг з навчальної роботи R НР складається з суми рейтингових оцінок із змістових модулів дисципліни: R НР = RОМ1 + RОМ2 + .. … + R ОМn де n – кількість змістовних модулів. Рейтинг з додаткової роботи RДРстановить 10 балів. Рейтинг штрафний R ШТР становить 5 балів. Для кожного змістового модуля визначається мінімальна кількість балів, які необхідно набрати студенту для його засвоєння. Вона дорівнює 50% від R0M. Після вивчення програмного матеріалу в обсязі змістового модуля, визначається рівень його засвоєння студентом – реальна рейтингова оцінка з модуля. На рейтинг з навчальної роботи можуть впливати рейтинг з додаткової роботи Rдр та рейтинг штрафний Rштр Студенти, які протягом навчального семестру набрали кількість балів, що менше від 50% від рейтингу з навчальної роботи, зобов'язані до початку екзаменаційної сесії підвищити його, інакше вони не допускаються до іспиту (заліку) з цієї дисципліни і мають академічну заборгованість. Студентам, які успішно завершили засвоєння дисципліни, задовольняючи всі необхідні вимоги щодо атестації, присвоюються кредити ECTS, призначені для дисципліни робочим навчальним планом. Розрахунковий рейтинг з дисципліни становить 100 балів. Рейтинг з навчальної роботи – 70 балів, рейтинг з атестації – 30 балів. Таблиця 2. Читайте також:
|
||||||||
|