МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Анотація дисципліни «Культура наукової мови»ІР – індивідуальна робота.
Наукова мова є не тільки засобом оволодіння певною інформацією, але і засобом її реалізації в конкретних видах навчальної діяльності: виконання контрольних робіт, підготовка доповідей, рефератів, участь у семінарах, конференціях, дискусіях, складання плану, тез, конспектів і т.д. Тому мета курсу – ознайомити студентів з основами культури наукової мови, виявити специфіку функціонування наукової мови відповідно до даного фаху, навчити студентів основним принципам користування словниками, вільно володіти науковою лексикою і термінологією своє спеціальності, виробити в них навички читання, сприйняття, аналізу й створення текстів наукового стилю. Курс розрахований на 108 годин, з них 40 год аудиторних – 22 лекційних, 12 семінарських занять та 6 год індивідуальної роботи і 68 год самостійної роботи. Він опрацьований для студентів спеціальності "Фінанси" відповідно до специфіки навчального закладу – Білоцерківський інститут економіки та управлінні ВНЗ "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" та у контексті реформування вищої освіти в Україні. Головною метою лекцій є ознайомлення студентів з теорією, методологією та практикою вивчення демографічних процесів та структур з використанням новітніх джерел і методів. Основними видами практичних робіт можуть бути: конспектування лекцій; складання плану лекцій; повідомлення студентів; складання узагальнюючих таблиць, схем; лабораторні роботи з аналізу наукових текстів; аналіз словарної статті; складання термінологічного словника; виписування з довідників, словників термінів і розкриття їх значення з вказівкою, в якій області науки вони використовуються; творчі роботи (складання анотації до підручника, навчального посібника, складання плану реферату досліджуваної проблеми з дисциплін, що вивчаються і т.д.). Навчальний курс закінчується модульним контролем. Після вивчення курсу студенти повинні: знати - специфічні риси і основні властивості наукового стилю в системі загального уявлення про функціональні стилі літературної української мови; - мовні особливості наукового стилю; жанри наукової мови; - призначення довідкової наукової літератури; уміти - аналізувати тексти наукового стилю різних жанрів, - скорочувати текст (складання плану, конспекту, тез), - створювати навчально-наукові тексти в жанрах, відповідних професійній підготовці (доповіді, статті тощо); - користуватися довідковою літературою; - володіти культурою усного виступу. У ході поточного і семестрового контролю з культури наукової мови студент повинен послідовно й логічно викладати зміст навчального матеріалу у письмовій формі. Для цього необхідно систематично опрацьовувати навчальний матеріал лекцій та практичних занять, рекомендується конспектувати, запам’ятовувати навчальний матеріал і контролювати його засвоєння, регулярно опрацьовувати пропоновану навчально-методичну літературу. Вивчаючи опорний конспект лекцій, треба самостійно аналізувати та узагальнювати положення конспекту лекцій, виділяючи основні думки, ключові фрази. Самостійна робота студентів повинна бути продовженням вивчення лекційного матеріалу, насамперед, шляхом самостійного опрацювання літературних джерел за питаннями для самостійного опрацювання. Об’єм самостійної роботи визначає сам студент, в залежності від рівня знань того чи іншого матеріалу. Самостійне опрацювання матеріалу з дисципліни слід вести систематично, послідовно у відповідності зі змістом програми, постійно контролюючи ступінь засвоєння матеріалу. Письмове завдання виконується на аркушах формату А4 (рукопис чи комп’ютерний набір), обсяг роботи залежить від поставленої мети та форми викладу матеріалу (повідомлення, таблиця, схема), оптимальний обсяг – 3-5 сторінок. Письмове завдання може виконуватись також з метою відпрацювання пропущеного заняття.
Тематичний план та форми організації занять з дисципліни «Культура наукової мови»
Всього годин 108 год. / 3 кредити Лекції: 22 год. Практичні: 12 год. Індивідуальна робота: 6 год. Самостійна робота: 68 год. Змістових модулів – 2. Модуль I – 58 год., 1,6 кредиту; рейтингова оцінка – 30 балів. Модуль II –50 год., 1,4 кредиту; рейтингова оцінка – 30 балів. Підсумковий контроль – модульний контроль; рейтингова оцінка – 40 балів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|