Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Характеристики якості систем M/M/V/W

До основних характеристик якості систем M/M/V/W відносять:

- Імовірність чекання для виклику, що надійшов.

Для найпростішого потоку викликів вона співпадає з імовірністю зайнятості усіх виходів у системі, тобто з імовірністю втрат за часом:

(7.2)

Вираз (7.2) називається другою формулою Ерланга.

Слід зазначити, що завжди , тобто при однаковій інтенсивності поступального навантаження імовірність чекання в системі з чеканням вище, ніж імовірність втрати виклику в системі з явними втратами Зазначене перевищення втрат пояснюється тим, що при звільненні виходу в системі з явними втратами він дається виклику , що надходить, а в системі з очікуванням при наявності черги - що очікує. Виклик, що знову надійшов , у цьому випадку, вимушений ставати в чергу.

- Інтенсивність обслугованого навантаження.

(7.3)

Через відсутність явних втрат повідомлень інтенсивність навантаження, що надходить, збігається з інтенсивністю обслугованого навантаження і надлишкове навантаження відсутнє. Оскільки для найпростішого потоку інтенсивність потенційного навантаження дорівнює інтенсивності навантаження, що надходить, втрачене навантаження також відсутнє. Проте не завжди в системі з очікуванням втрати по навантаженню дорівнюють нулю. При обслуговуванні примітивного потоку (така модель тут не розглядається) джерело, за рахунок очікування в середньому менше знаходиться у вільному стані, чим у системі без втрат. Це призводить до зниження інтенсивності потоку викликів і навантаження, що надходить, стає менше потенційного навантаження. І хоча усі виклики, що надходять, обслуговуються (рівність (7.3) вірна), втрати по навантаженню мають місце.

- Імовірність перевищення довжини черги заданої величинип.

(7.4)

- Середня довжина черги.

(7.5)

Величина є інтенсивність навантаження, утворюваної викликами, що очікують, а - інтенсивність потоку затриманих викликів, де кожний затриманий виклик у середньому очікує . Тоді

. (7.6)

- Середня тривалість очікування.

Для затриманого виклику:

, (7.7)

для будь-якого виклику, що надійшов:

(7.8)

Величини та виражені в умовних одиницях часу.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  4. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  5. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  6. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  7. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  8. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  9. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  10. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  11. III етап. Системний підхід
  12. III ПЕРЕВОД ЧИСЕЛ ИЗ ОДНОЙ СИСТЕМЫ СЧИСЛЕНИЯ В ДРУГУЮ




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Другий розподіл Ерланга | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.