Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ЕКСКУРСІЇ

Тема екскурсії: оглядова екскурсія містом: «Одеса - перлина біля моря».

Тривалість: 3 год

Протяжність: 17,5 км

Автори-розробники: Іванов П. І.

Зміст екскурсії: Пізнавальна, оглядова екскурсія

Маршрут екскурсії: м. Одеса - вулиця Дерибасівська, Міський сад, Катеринська площа,перевулок Чайковського 1, вулиця Приморська 6, бульвар Жванецького, Воронцовський провулок 2д, Воронцовський провулок 4, Французький бульвар.


Ділянка маршруту екскурсії Місця зупинок Об’єкти показу Тривалість огляду Найменування підтем і перелік основних питань Організаційні вказівки Методичні вказівки
Від місця зустрічі із групою (початок вул.Дерибасівська ) до центру вул. Дерибасівська Зупинка та стоянка автотранспорту на вулиці Дерибасівській Пам’ятник Хосе де Рибасу   9 хв. Вступ Вітання, представлення та знайомство із екскурсійною групою. Короткий опис екскурсії. Підтема 1: Пам’ятки визначним особам та їх внесок у розвиток міста. I) Відома особистість - Хосе Дерибас: а) історичні факти з життя; б) його діяльність у розвитку міста. Групу вивести з автобуса і розташувати її на півколом до об’єкта, показати зовнішній вигляд, розказати з чого зроблений. Слід дотримуватись правил дорожнього руху при переході доріг.   Огляд даного об’єкту здійснюватиметься за допомогою поєднання методичного прийому показу та розповіді, прийом зорового показу. Ознайомлення екскурсантів з першим експонатом «портфеля екскурсовода»
Від початку вул. Дерибасівської до її центру (піший перехід) Пам’ятник «12-ому стільцю» 9 хв. II) Визначні особистості - Ілля Ільф та Євгеній Петров а) історичні факти з життя; б) написання славнозвісного роману; в) цікаві дані про ідею та створення даного об'єкта Групу вивести з автобуса. Розташувати навпроти пам’ятника. Здійснити обхід навколо об’єкта. Посадка в автобус.   Огляд даного об’єкта здійснюватиметься за допомогою методу абстрагування, характеристики та зорового порівняння
Від вул. Дерибасівської до Катеринінської площі   Пам’ятник «Засновникам Одеси» 9 хв. III) Зведення пам'ятника Катерині Великій та її сподвижникам: а) пам’ятка на честь подяки; б) втілення ідей щодо заснування порту та міста. Підбиття підсумків по підтемі.   Екскурсантів вивести з автобуса і розташувати навроти туристичного об’єкта разом із екскурсоводом. Екскурсовод повинен знаходиться всередені, щоб усім було чутно. Здійснюють обхід навколо об’єкта. Показ об’єкту здійснюється за допомого поєднання прийому розповіді та прийому показу.
        Під час переходу до наступних об’єктів прошу звернути увагу на архітектурну різноманітність будівель на центральних вуличках міста Одеса.
Від Катеринівської площі до на пров. Чайковського, 1 (піший перехід) Одеський національний академічний театр опери та балету 23 хв. Підтема 2:Найвизначніші місця Одеси. «Родзинки», які завжди приваблюють туристів. а) Значення Одеського національного академічного театру опери та балету у культурному житті міста. б) Його статус серед інших архітектурних споруд України та Європи. в) Унікальність інтер’єр та екстер’єр будівлі. Екскурсанти разом із екскурсоводом розміщуються перед центральним входом в Одеський національний академічний театр опери та балету. Огляд даного об’єкту здійснюватиметься за допомогою поєднання методичного прийому показу та розповіді Демонстрація матеріалу №2 з «портфеля екскурсовода».
Від Приморського бульвару до вул. Приморської (піший перехід) Потьомкінські сходи 15 хв. Унікальний шедевр старої Одеси: а) Причини побудови Потьомкінських сходів; б) Особливості проектування; в) Їхня роль у сьогоденні міста. Екскурсанти розміщуються ліворуч від сходів, щоб не заважати іншим екскурсійним групам та перехожим, екскурсовод стоїть півобертом. Після ознайомлення із об’єктом показу, екскурсанти спустяться Потьомкінськими сходами (рахуючи сходинки і насолоджуючись панорамою міста та моря) до вул. Приморської. Слідкувати за тим, щоб учасники екскурсії знаходилися на близькій відстані від екскурсовода. Використовуючи методи зорової реконструкції, абстрагування, характеристики, переключення уваги, панорамного показу здійснити опис даного об’єкту. Демонстрація наочних матеріалів № 3 з «портфеля екскурсовода»
Від вул. Приморської 1а до вул. Приморської 6а (піший перехід) Морський вокзал 13 хв. Крізь призму часу: а)Значення Одеського морського вокзалу у міжнародних торгівельним зв’язках. б) Ознайомлення з пам’ятниками та виставковими комплексами вокзалу в) Наявність та різновид засобів рекреації. Екскурсанти разом із екскурсоводом розміщуються перед центральним входом Одеського морського вокзалу. Здійснюють прогулянку вздовж набережної та розташовуються на причалі. Надається час для фотографування (до 3хв). За допомогою методичного прийому зорової реконструкції відтворити територію і вигляд Морського вокзалу, використовуючи прийом порівняння, прийом переключення уваги та панорамного показу ознайомитися із визначною пам’яткою. Здійснити демонстрацію наочних матеріалів № 4 з «портфеля екскурсовода»
Від вул. Приморської 6а до молі Одеського Морського вокзалу. (піший перехід) Пам’ятник «Дружині моряка» 8 хв. Основні засади створення пам’ятника «Дружині моряка»: а) історичні факти з життя; б) символічне значення об’єкта. Підбиття підсумків по підтемі. Після здійснення переходу організувати групу, а саме: розташувати навпроти пам’ятника для огляду. Слідкувати за екскурсантами, щоб не відлучались від екскурсовода. Використання прийому зорової реконструкції, розповіді та порівняння.
      Шановні екскурсанти, зараз ми здійснимо недовгу прогулянку Приморським бульваром. У вас буде змога полюбуватися панорамою порту. Уздовж всього бульвару тягнуться прекрасні архітектурні ансамблі. Після чого ми відвідаємо одну із візитних карток міста Одеси.
Бульвар Приморський (піший перехід) Тещин міст 10 хв. Підтема 3: Визначні пам’ятки Одеси, що базуються на жартівливих і важливих історичних подіях. I) Тещин міст. Легенда побудови мосту, його стан і роль для м. Одеси. Перед здійсненням переходу організувати групу, а саме: розташувати навпроти об'єкта для огляду. Слідкувати за екскурсантами, щоб не відлучались від екскурсовода. Огляд даного об’єкту здійснюватиметься за допомогою поєднання методичного прийому показу та розповіді.
Від бульвару Приморського до Воронцовського провулка 2 піший перехід Воронцовський палац 13 хв. II) Важлива архітектурна памятка та її значення у розвитку міста: а) створення об’єкта б) її стан після війн в) характеристика палацу, та будівель, які відносяться до нього Перехід та розміщення екскурсантів обличчяи до палацу. Слідкувати за тим, щоб учасники екскурсії не відставали від екскурсовода. Огляд об’єкта здійснюється з поєднанням методу розповіді та показу. Використання прийому зорової реконструкції, порівняння. Показ експонату №5 з «портфеля екскурсовода»
Від Приморського бульвару до бульвару Жванецкого Переїзд автотранспорту з стоянки Приморського бульвару на бульвар Жванецького. Зупинка на парковці. Пам’ятник Апельсину 9 хв. III) Гумористичний відступ. Історичні факти з якими пов’язують створення пам’ятника. Розповідь легенди. Цікаві дані про ідею створення, назву та вартість даного об’єкта. Групу вивести з автобуса. Розташувати навпроти пам’ятника. Здійснити обхід навколо об’єкта. Посадка в автобус. Надається час для фотографування (до 3хв).   Огляд даного об’єкта здійснюватиметься за допомогою методу абстрагування, характеристики та зорового порівняння.
Воронцовський провулок 4 Будинок-стіна 7 хв. IV) Історичні факти забудови міста. Цікаві дані про створення даного об'єкта. Групу вивести з автобуса і організувати, а саме: разом із екскурсоводом розташувати навпроти об'єкта для огляду. Посадка в автобус Огляд даного об’єкту здійснюватиметься за допомогою поєднання методичного прийому показу та розповіді .
Від Воронцовського провулка 4 до Французького бульвару, 48/50 Переїзд автобусом до Ботанічного саду та стоянка біля головного входу в сад Ботанічний садОдеського національного університету імені І.І. Мечникова 20 хв. V) Унікальний та екзотичний природний об’єкт Одеси: а) історія створення; б) сучасний сад; в) його роль і значення для місцевих жителів. Групу вивести з автобуса, розташувати біля головного входу, здійснити прогулянку Ботанічним садом. Слідкувати за тим, щоб учасники екскурсії не відставали від екскурсовода. Використовується метод характеристики, зорового порівняння, переключення уваги на різні природні пам’ятки. Демонстрація матеріалу №6 з «портфеля екскурсовода». Зробити висновки по підтемі та по всій екскурсії.
        Висновок: - підведення підсумків; - розклад зауважень; - прощання з екскурсантами.    
               

 


Читайте також:

  1. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  2. IV. Оформлення екскурсії
  3. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  4. Алгоритми шифрування в електронних картах
  5. Б) маршрутна карта
  6. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  7. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  8. В) операційна карта
  9. Види спотворень на географічних картах
  10. Визначення та аспекти екскурсії
  11. Визначення та аспекти екскурсії
  12. Виробничо-технологічна структура та її місце в економічній системі. Особливості структурних зрушень в індустріальній та інформаційній економіках




Переглядів: 7602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СХЕМА ТРАСИ МАРШРУТУ ТРАНСПОРТНОЇ ЕКСКУРСІЇ | Поняття про ґрунт та фактори ґрунтоутворення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.