Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Головні передпосилки (концептуальна модель)

1. ЕОМ з допомогою системи розподілених терміналів обслуговує користувачів за правилом черги FIFO «Першим прийшов — першим обслужений».

2. Проміжки часу між послідовними появами заявок — випадкова величина , яка рівномірно розподілена на відрізку [1, 10], набуваючи на ньому всіх цілих значень.

3. Час обслуговування і-ї заявки — випадкова величина, що з однаковою ймовірністю набуває значень 1, 2, 3, 4, 5, 6.

4. Скориставшись імітаційною моделлю, визначити:

1) — середній час перебування заявок в обчислювальній системі (час очікування і час обслуговування),

(1.1)

тут — час перебування і-ї заявки в системі; n — кількість заявок.

2) Lвідносний час простою ЕОМ , %,

(1.2)

тут — час простою ЕОМ безпосередньо перед обслуговуванням і-ї заявки; — час закінчення обслуговування останньої n-їзаявки.

5. Основні співвідношення:

1) поточний (системний) час — момент надходження і-їзаявки (Т1= 0),

(1.3)

2) Toi — час початку обслуговування і-ї заявки,

(1.4)

3) Tki час закінчення обслуговування і-ї заявки,

(1.5)

Звідси маємо:

(1.6)

(1.7)

6. Пояснювальну схему (графік Ганта) до модельованої ситуації зображено на рис. 1.2.

Рис. 1.2. Графік Ганта

Проміжні результати моделювання, що відбивають перехід імітованої системи з одного стану до іншого, записують у вигляді табл. 1.1. Результати одноразового прогону моделі такі:

Таблиця 1.1

Результати імітації системи

i ti t i Ti Toi Tki si Di

Читайте також:

  1. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  2. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  3. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  4. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  5. Головні відомості про взаємозамінність
  6. Головні властивості темпераменту.
  7. Головні елементи зовнішньої торгівлі — експорт і імпорт.
  8. Головні елементи світової економіки
  9. Головні елементи світової економічної системи
  10. Головні елементи та об’єкти професійної орієнтації
  11. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  12. Головні етапи розробки програми соціологічного дослідження та її компоненти.




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад імітаційної моделі | ІІ. Схема алгоритму (ручний варіант)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.