Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. Схема алгоритму (ручний варіант)

1. Заносимо в табл. 1.1 початкові значення розглядуваних величин: i=1, t1= 0, T1= 0, T01= 0, D1= 0.

2. Підкинувши кубик, читаємо на верхній його грані значення t1.

3. Знаходимо

4. Відшукуємо

5. Беремо значення і = і+1.

6. Витягаємо фішку з номером ti .

7. Підкидаємо кубик і знаходимо tі .

8. Записуємо в табл. 1.1 значення елементів і-го рядка за формулами (1.3) — (1.7).

9. Перевіряємо умову i = n; якщо вона виконується,переходимо до п. 10, у противному разі — до п. 5.

10. Обчислюємо середній час перебування заявки в системі за формулою (1.1).

11. Знаходимо відносний час простою ЕОМ за (1.2).

Зауваження 1. Під час заповнення табл. 1.1 використовувалися рівномірно розподілені випадкові числа.

Зауваження 2. Наведена модель є найпростішою. Її можна розширити, наприклад, розглянутим далі способом.

1. Оскільки в моделі використовуються випадкові величини, то для визначення середнього арифметичного (оцінки математичного сподівання) часу перебування заявки в системі і відносного часу простою ЕОМ потрібно багато разів «прогнати» модель при ідентичних початкових умовах. Щоб дістати статистично достовірні результати, необхідно багато (не менш як 1000 разів) продублювати експеримент.

2. Можна включити вартісні показники, вводячи до системи можливі витрати через затримку виконання замовлення і простій ЕОМ.

3. В імітаційній моделі застосовується правило черги FIFO — «Першим прийшов — першим обслужений». Можна поставити задачу дослідити й інші пріоритети, зокрема правило LIFO — «Останнім прийшов — першим обслужений», SIO — правило найкоротшої операції.


Читайте також:

  1. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  2. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  3. Баланс та загальна схема грунтоутворення
  4. Блок схема
  5. Блок-схема алгоритму.
  6. Блок-схема виконання курсової роботи
  7. Блок-схема відбору лікарських засобів для
  8. Блок-схема імітаційної моделі керування запасами
  9. Блок-схема Програма
  10. Блок-схема табулювання кубічного сплайну
  11. Блоки схеми алгоритму
  12. Види засобів КЗІ залежно від способу їхньої реалізації, їх характеристика. Типова загальна схема шифратору




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Головні передпосилки (концептуальна модель) | III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.