МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вибір теми кваліфікаційної роботиТема кваліфікаційної роботи обирається студентом самостійно з орієнтацією на пропоновану кафедрою тематику (рекомендована тематика кваліфікаційних робіт наведена в додатках 5-6), що позиціює потреби і передумови розвитку та вдосконалення вітчизняної методики обліку, аналізу, аудиту, ревізії і контролю. Поряд з цим допускається коригування (доповнення, уточнення, розширення) тем з урахуванням наукових інтересів чи фахових спрямувань студента, особливостей діяльності чи галузевої належності базового підприємства тощо. Тему обов’язково погоджують з керівником кваліфікаційної роботи, розглядають на засіданні кафедри обліку та аналізу й затверджують наказом Ректора Національному університету „Львівська політехніка”. Для затвердження теми кваліфікаційної роботи студент подає секретарю ДЕК заяву за формою, наведеною у додатку 1 та належно оформлений лист-клопотання від підприємства (додаток 2). Не рекомендується обирати тему, зорієнтовану на неістотні для підприємства об’єкти (наприклад, досліджувати методику обліку, аналізу і аудиту виробничих запасів на нематеріаломістких підприємствах). Базове підприємство Базове підприємство повинно відповідати таким вимогам: вид його діяльності відповідає темі кваліфікаційної роботи; має та зможе надати необхідні практичні матеріали за темою кваліфікаційної роботи; має зіставимі економічні показники за період не менше ніж 3 роки для проведення аналізу господарської діяльності. Базове підприємство студент обирає самостійно і погоджує з завідувачем кафедри обліку та аналізу шляхом подання листа за затвердженою формою (додаток 2). За необхідності на кафедрі можуть надати студенту письмове скерування на підприємство для збирання практичного матеріалу. Студенти заочної форми навчання виконують кваліфікаційну роботу, як правило, на матеріалах підприємства, на якому вони працюють. СТРУКТУРА І ЗМІСТ ДИПЛОМНОЇ ТА МАГІСТЕРСЬКОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Орієнтовний обсяг кваліфікаційної роботи становить: - рівень спеціаліста - 70-80 сторінок комп’ютерного тексту до додатків; - рівень магістра - 90-100 сторінок комп’ютерного тексту до додатків. Читайте також:
|
||||||||
|