Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання кваліфікаційної роботи

Критерії оцінювання Оцінка за шкалою
ЕСТS 100-бальною національ ною
Робота виконана з дотриманням усіх вимог: обгрунтована актуальність теми, відповідність її сучасному рів­ню розвитку теорії і практики; самостійне розв’язання сформульова­них завдань; одержані результати можуть бути використані на прак­тиці; робота офор­мле­­на чітко і акуратно; відгук і рецен­зія позитивні; ілюстративний мате­ріал підібраний грамотно, відобра­жає зміст проведених дослід­жень, відповідно оформлений і викорис­то­вується під час доповіді; побу­дова доповіді логічна, стисла, з правиль­ним використанням термі­но­логії; відповіді на питання членів Держав­ної екзаменаційної комісії (ДЕК) правильні і повні. А Відмінно  
У роботі обгрунтована актуальність теми, відповідність її сучасному рівню розвитку теорії і практики; самостійне розв’язання сформульова­них завдань; тема роботи розкрита повніс­тю, але деякі питання не дета­лі­зо­вані; не всі розроблені пропозиції можуть бути рекомендовані до впровад­жен­ня; відгук чи рецензія мають незначні зауваження; побудова доповіді логіч­на, ви­голошена вільно; відповіді на питання членів ДЕК правильні, але не повні. B   Добре  
У роботі обгрунтована актуальність теми; самостійне розв’язання сфор­му­льованих завдань; тема роботи розкрита повністю, але деякі питання не деталізовані; не всі розроблені пропозиції можуть бути рекомендовані до впровад­жен­ня; відгук чи рецензія мають незначні зау­ва­ження, але студент не може об­ґрун­­то­вано їх пояснити; доповідь ло­гіч­на, проголошена вільно; відпо­віді на питання членів ДЕК пра­виль­ні, але не повні. C Добре  
Продовження табл. 5.1
У роботі обгрунтована актуальність теми; самостійне розв’язання сформульованих завдань; тема роботи розкрита не повністю; огляд літературних джерел не систематизований і не повний; реалізовані не всі напрями методики аналізу чи програми аудиту, допущені деякі помилки при використанні методів економічного аналізу; розроблені пропозиції недостатньо обґрунтовані; є недоліки в оформленні ілюстративного матеріалу; відгук чи рецензія містять серйозні зауваження; доповідь прочитана; не всі відповіді на питання членів ДЕК правильні. D Задовільно  
Тема роботи розкрита не повністю; запозичений матеріал немає посилання на автора та джерело; огляд літературних джерел не систематизований і не повний; реалізовані не всі напрями методики аналізу чи програми аудиту, допущені помилки при використанні методів економічного аналізу; розроблені пропозиції недостатньо обґрунтовані; є недоліки в оформленні ілюстративного матеріалу; відгук чи рецензія містять серйозні зауваження; доповідь прочитана; не всі відповіді на питання членів ДЕК правильні. E Задовільно
Тема роботи розкрита не повністю, не витримані основні вимоги до структури роботи; відсутній огляд сучасної літератури за темою дослідження; аналіз поверховий, відсутні узагальнення; розроблені пропозиції не придатні до впровадження, не обґрунтовані, носять декларативний характер; робота оформлена з помилками; доповідь прочитана за текстом; відповіді на питання членів ДЕК не точні і не повні. FX Незадовіль-но  

 

Середнє значення оцінки вважають кінцевою оцінкою захисту кваліфікаційної роботи і переводять в національну шкалу.

 


Додаток 1


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОЦІНЮВАННЯ ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ | ЗРАЗОК ЗАЯВИ СТУДЕНТА ДЛЯ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.