Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація діяльності маркетингових посередників на товарному ринку

Широка мережа маркетингових посередниківє невід'ємним елементом інфраструктури товарного ринку будь-якого регіону. Залежно від видів діяльності виділяють такі структури маркетингових посередників: торгові, страхові, транспортні, кредитно-фінансові, рекламні та консалтингові фірми. З метою підвищення ефективності своєї діяльності та забезпечення комплексності послуг посередником може виступати асоціація або інше організаційне об'єднання, яке пропонує ряд взаємопов'язаних позицій. Наприклад, обслуговування процесу руху товару: транспортування, складування, реклама, страхування, охорона, митні процедури й т.ін. Це забезпечує скорочення витрат посередників, знижує вартість їх послуг, підвищує оперативність посередницької діяльності.

Посередники є юридично незалежною від виробників і споживачів стороною. Між собою вони пов'язані договірними відносинами. Не дивлячись на те, що посередники беруть за свої послуги певну винагороду, їх участь у каналах розподілу товарів надає виробникам (продавцям) і покупцям товарів і послуг такі переваги:

Ø постійно знаходячись у ринковій атмосфері, вивчаючи і аналізуючи кон'юнктуру ринку, особливо попит та пропозицію на товари й послуги, посередники можуть орієнтуватися на виробників за такими критеріями, як асортимент, якість товарів і послуг;

Ø діючи в певному секторі ринку та спеціалізуючись на певному
асортименті товарів і послуг, посередники швидко можуть знайти фірми, які зацікавлені в придбанні таких товарів, забезпечуючи тим самим прискорення оборотності виробничого і торгового капіталу;

Ø розміщуючись на території країни та за її межами, вони забезпечують ефективний зв'язок великих фірм-виробників з невеликими торговими підприємствами (покупцями), що забезпечує рівномірність розподілу товарів, збільшує об'єми реалізації й рекламує виробника;

Ø у окремих випадках посередники вкладають у сферу обігу власний капітал, тобто авансують виробників товарів і послуг, створюючи їм умови для підвищення об'ємів виробництва, розширення асортименту, тим самим збільшують прибуток за рахунок оборотності виробничого капіталу;

Ø виконуючи великий обсяг заходів щодо рекламування товарів фірм-
виробників, посередники формують імідж фірми, підвищують
конкурентоспроможність товарів, розширюють канали збуту,
зменшують час товарного обігу, скорочують терміни поставок

Ø посередники підвищують конкурентоспроможність товарів за технічним рівнем та якістю, здійснюючи передпродажну доробку товарів, проводять виставки-продажі, постійну демонстрацію товарів, стимулюють об'єми реалізації системою знижок, забезпечують технічне обслуговування в гарантійний та післягарантійний періоди;

Ø окремі посередники можуть приймати на себе фінансові гарантії виконання платіжних та інших зобов'язань сторін, що сприяє збільшенню товарного обміну, підвищує його надійність, збільшує об'єми транзитних поставок; погоджуючи з продавцями та споживачами, посередники можуть сприяти організації транспортування вантажів, їх страхуванню, зняттю митних обмежень та зберіганню.

В умовах цивілізованої економіки діє ринковий закон, який полягає у тому, що продавці й покупці товарів використовують канали розподілу товарів за участю посередників тільки в тих випадках, коли винагорода, яка виплачується посередникам, нижча, ніж можливі витрати продавців і покупців при самостійній організації ними збуту або закупівель необхідних товарів.

Маркетингові посередники – це фірми, які допомагають компанії в просуванні, збуті та розповсюдженні її товарів серед клієнтури. До яких відносяться:

Ø Торгові посередники – ділові фірми, які допомагають компанії підшукувати клієнтів і безпосередньо продавати їм товари.

Ø Фірми-фахівці з організації руху товару - допомагають компанії створювати запаси своїх виробів і просувати їх від місця виробництва до місця призначення (рис.3.1.).

Ø Агентства з надання маркетингових послуг – фірми маркетингових досліджень, рекламні агентства організації засобів реклами і фірми консультантів з маркетингу – допомагають компанії точніше націлювати і просувати її товари на відповідні для них ринки.

Ø Фінансові посередники - банки, кредитні, страхові компанії та інші організації, що допомагають фірмі фінансувати операції й страхувати себе від ризику у зв'язку з покупкою або продажем товарів.

Маркетингові посередники здійснюють основні принципи маркетингової діяльності.

Маркетингова діяльність - це, перш за все, проведення досліджень
щодо наявності, потенційного розміру ринку будь-якого товару,
способів виходу на ринок і закріплення на ньому.



Рис. 3.1. Класифікація оптових посередників


Маркетингові дослідження проводяться за винагороду маркетинговими фірмами за заявкою державних органів, зовнішньоторговельних відомств, комерційних підприємств. Зрозуміло, що вивчення ринку вимагають не тільки виробничі підприємства або підприємства, які надають послуги. Без знання ринку, без додаткових заходів неможлива діяльність жодного процвітаючого банку, торгового будинку, страхової компанії, інвестиційного фонду.

Спеціалізовані вітчизняні маркетингові фірми мають невелику питому вагу в інфраструктурі ринку. Доречніше говорити про маркетингові послуги різними інститутами ринку (наприклад, рекламними агентствами, консалтинговими та іншими фірмами, соціологічними службами та ін.). Крім того, великі вітчизняні виробничі та торгові підприємства мають власні служби маркетингу, які займаються конкретними питаннями дослідження ринків і організації збутової діяльності. Іноземні ж фірми, які зацікавлені у вивченні певних ринків, віддають перевагу послугам міжнародних маркетингових і консалтингових фірм, які мають значний досвід у дослідженні зовнішніх (експортних) ринків.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Організація і проведення спортивних походів
  12. II. Організація перевезень




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Який документ засвідчує право підприємства займатися аукціонною торгівлею ? | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.