Після повного вивчення інформаційних матеріалів про аналоги й підбору прототипів слід приступати до розробки проектних ескізів. При цьому студент повинен провести комплексний аналіз проектної ситуації, вміти формулювати принципи побудови авторського проектного рішення.
У процесі виконання роботи студент повинен показати вміння використовувати нормативні вимоги до планувальних та конструктивних рішень, обґрунтувати своє кольорово-фактурне рішення та вибір освітлення.
В цьому розділі доцільно провести порівняльний аналіз авторського рішення з нормативними вимогами та кращими зразками вітчизняних і закордонних проектів.
Маркетинговий аналіз
Цей розділ має бути присвячений аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду проектування аналогів. Він включає питання з функціонально-ергономічного аналізу, конструктивно-технологічного та естетичного аналізу. Слід зважати при цьому на існуючі нормативи естетики, ергономіки у порівнянні з існуючими прикладами. Особливу увагу потрібно звертати на відведену їм роль. Теоретичні положення повинні супроводжуватися практичним обґрунтуванням.
Як підсумок до даного розділу, повинно бути наведено обґрунтування властивостей обраного прототипу. Обов'язково слід проаналізувати його соціальне значення.
Приблизна структура цього розділу наведено у додатку Ж.