Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні вимоги до проектного рішення

 

Після повного вивчення інформаційних матеріалів про аналоги й підбору прототипів слід приступати до розробки проектних ескізів. При цьому студент повинен провести комплексний аналіз проектної ситуації, вміти формулювати принципи побудови авторського проектного рішення.

У процесі виконання роботи студент повинен показати вміння використовувати нормативні вимоги до планувальних та конструктивних рішень, обґрунтувати своє кольорово-фактурне рішення та вибір освітлення.

В цьому розділі доцільно провести порівняльний аналіз авторського рішення з нормативними вимогами та кращими зразками вітчизняних і закордонних проектів.

 

Маркетинговий аналіз

Цей розділ має бути присвячений аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду проектування аналогів. Він включає питання з функціонально-ергономічного аналізу, конструктивно-технологічного та естетичного аналізу. Слід зважати при цьому на існуючі нормативи естетики, ергономіки у порівнянні з існуючими прикладами. Особливу увагу потрібно звертати на відведену їм роль. Теоретичні положення повинні супроводжуватися практичним обґрунтуванням.

Як підсумок до даного розділу, повинно бути наведено обґрунтування властивостей обраного прототипу. Обов'язково слід проаналізувати його соціальне значення.

Приблизна структура цього розділу наведено у додатку Ж.



Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Основні засоби
  9. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  10. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 826

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз аналогів і прототипів | Аналіз та обґрунтування авторського рішення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.