МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИПісля закінчення практики студент складає диференційований залік комісії, яка призначається керівником кафедри із двох викладачів кафедри. До заліку допускаються студенти, які виконали програму практики, своєчасно подали звітну документацію та щоденник за встановленим зразком. Комісія перевіряє якість звіту та знання студента з питань, пов’язаних із проходженням практики. Залік зараховується за оцінками: "відмінно", "добре", "задовільно". Студенти, які не виконали програму практики, виконали її несвоєчасно, отримали незадовільний відгук про проходження практики, або отримали зі звіту оцінку "незадовільно", направляються на повторне проходження практики. Критерії оцінюваня виконаня завдань виробничої практики Оцінка “відмінно”: • повне виконання завдань практики; • термінологічно правильне, якісне і чітке виконання завдань; • творчий підхід до виконання завдань; • вміння робити адекватні, обґрунтовані висновки. Оцінка “добре”: • виконання завдань повне, з незначними недоліками; • недостатньо повне висвітлення окремих завдань. Оцінка “задовільно”: • формальне виконання завдань; • неправильне використання наукової термінології; • невміння робити самостійні логічні висновки. При оцінюванні практики враховується ставлення студента до роботи, відгуки адміністрації, керівника установи, де студент проходив практику. Особлива увага приділяється самостійності студента, його вмінню робити висновки та рекомендації. Захист звіту з педагогічної практики проводиться за графіком, складеним навчальним відділом на відкритому засіданні комісії, яка призначається завідуючим кафедрою і затверджується наказом по ІПО. Практикант готує до захисту виступ не більше ніж на 5 хвилин, в якому викладає основний зміст звіту. Після цього члени комісії ставлять запитання до практиканта, щодо змісту звіту. Захист звіту оцінюється за чотирибальною системою, відповідний запис роблять в заліковій книжці практиканта в розділі «Педагогічна практика» та екзаменаційній відомості. Звіт, не допущений до захисту, перепрацьовується згідно з вказівками рецензента і подається на кафедру для повторної перевірки. Практикант, що не виконав програму педагогічної практики або одержав незадовільну оцінку при захисті, до державних іспитів недопускається. Керівник педагогічної практики інформує адміністрацію КПУ щодо фактичних термінів початку і закінчення практики, складу груп практикантів, які пройшли практику, та її результати. Читайте також:
|
||||||||
|