ТИПОВІ ПОМИЛКИ ПРИ СКЛАДАННІ ЗВІТУ ТА ЗАСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ
За наявності хоча б однієї з цих помилок робота повертається на доопрацювання:
Студенти, які проходили практику в одному закладі, і складають ідентичну за змістом звітну документацію. Це є грубою помилкою і заслуговує на незадовільну оцінку або повністю підлягає переробці.
У звітній документації не вистачає підпису керівника, штампу, зазначений минулий рік тощо. Тому слід ретельно перевірити кожний звітний елемент на предмет наявності усіх необхідних підписів і печаток.
У роботі (звіті) немає логічності і послідовності викладання. Тому рекомендується подавати у звіті інформацію у такому порядку:
3.1. за хронологією (що за чим виконано);
3.2. або за логікою аналізу окремих подій.
Робота виконується двома мовами, наприклад титульний аркуш звіту - українською, а текст - російською. Тому ретельно слідкуйте за мовою викладання матеріалу: тільки українська.
Звіт має бути аналітичного характеру, а не містити опис діяльності педагога.
Обов’язковими елементами звіту є рефлексивний самоаналіз себе у якості педагога і рекомендації щодо поліпшення функціонування навчального закладу та окремих його підрозділів відповідно до теми магістерської роботи.
Слід уникати опису загальних заходів та концентрувати зусилля на аналізі проведених особисто як практикантом заходів. Тому уникайте таких слів, як "ми", краще "мною було здійснено…".
Звіт обов’язково повинен містити додатки, аналіз яких подається у роботі, а також мається посилання на кожен додаток.
У звіті часто буває відсутній аналіз конкретного заходу, який провів практикант на базі практики. Тому виберіть один захід, який ви здійснили (проведення тренінгу тощо) і ретельно проаналізуйте його ефективність за розробленими (вказаними обов’язково) вами критеріями.