Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекції з курсу (назва)

на тему … … (назва),

проведеної в групі … …

(дата, місяць) 2010 року

 

Склав (склала)

студент (ка) ______ групи

(прізвище і ініціали)

Перевірили:

(вказати керівників від підприємства ____________________________________

та кафедри університету) ________________________________________________


І. Мета:Вказати, виходячи із змісту робочої програми курсу, конкретний результат, який планується досягти.

Навчальна мета передбачає формування у студентів:

· наукових (методологічних знань про …;

· розуміння понять (теорій тощо) ;

· осмислення закономірностей (теорій, підходів тощо);

· умінь дискусії (діалогу) з проблем … ;

· ціннісних уявлень про … ;

· особистісного ставлення до … ;

· особистісних поглядів стосовно … ;

· критичного ставлення до проблем …

Навчальна мета може включати декілька завдань як освітнього, так і виховного і розвивального напрямів.

ІІ. Методи, прийоми, засоби:

Зазначити, які методи, прийоми, засоби навчання застосовуються під час лекції для досягнення визначених завдань.

Методи, прийоми передачі та обміну словесною інформацією:

· розповідь;

· бесіда (репродуктивна, пошукова, проблемна, аутентична - обговорення особистісних поглядів, життєвих міркувань студентів тощо);

· мозкова атака (брейнстормінг);

· дискусія;

· діалог;

· кейс-метод (розповідь про подію, що сталась у житті людини);

Методи, прийоми переконування:

· апеляція до висловлювань відомих людей;

· проведення доказів;

· висловлювання аргументів «за» і «проти»;

· апеляція до позитивних і негативних емоцій студентів;

· діагностичне питання.

Методи, прийоми розвитку мислительних дій:

· аналіз;

· синтез;

· порівняння;

· розрізнення;

· аналогія;

· узагальнення;

· екстраполяція;

· міркування (просте, складне, вільне, доказове);

· дедукція;

· індукція.

ІІІ. Наочність:таблиці, схеми, графіки, макети, приладдя, тощо.

Технічні засоби навчання: кодоскоп, діапроектор, комп’ютери тощо.

ІV. Основні питання лекції:(не більше чотирьох на одну лекцію).

V. Рекомендована література:

VІ. Основні питання, що розглядаються під час лекції:

Хід лекції:

Розкрити зміст інформації, що висвітлюється під час лекції, описати дії викладача, застосування методів навчання та виховного впливу на студентів, зазначити питання для обговорення, дискусії, діалогу.


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ
  4. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Актуальність курсу історіософії історії України
  7. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  8. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. В результаті вивчення курсу
  11. В – Індивідуальні розділи курсу
  12. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТИПОВІ ПОМИЛКИ ПРИ СКЛАДАННІ ЗВІТУ ТА ЗАСОБИ ЇХ УСУНЕННЯ | І. Вступна частина (до 10 хв.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.