МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекції з курсу (назва)на тему … … (назва), проведеної в групі … … (дата, місяць) 2010 року
Склав (склала) студент (ка) ______ групи (прізвище і ініціали) Перевірили: (вказати керівників від підприємства ____________________________________ та кафедри університету) ________________________________________________ І. Мета:Вказати, виходячи із змісту робочої програми курсу, конкретний результат, який планується досягти. Навчальна мета передбачає формування у студентів: · наукових (методологічних знань про …; · розуміння понять (теорій тощо) ; · осмислення закономірностей (теорій, підходів тощо); · умінь дискусії (діалогу) з проблем … ; · ціннісних уявлень про … ; · особистісного ставлення до … ; · особистісних поглядів стосовно … ; · критичного ставлення до проблем … Навчальна мета може включати декілька завдань як освітнього, так і виховного і розвивального напрямів. ІІ. Методи, прийоми, засоби: Зазначити, які методи, прийоми, засоби навчання застосовуються під час лекції для досягнення визначених завдань. Методи, прийоми передачі та обміну словесною інформацією: · розповідь; · бесіда (репродуктивна, пошукова, проблемна, аутентична - обговорення особистісних поглядів, життєвих міркувань студентів тощо); · мозкова атака (брейнстормінг); · дискусія; · діалог; · кейс-метод (розповідь про подію, що сталась у житті людини); Методи, прийоми переконування: · апеляція до висловлювань відомих людей; · проведення доказів; · висловлювання аргументів «за» і «проти»; · апеляція до позитивних і негативних емоцій студентів; · діагностичне питання. Методи, прийоми розвитку мислительних дій: · аналіз; · синтез; · порівняння; · розрізнення; · аналогія; · узагальнення; · екстраполяція; · міркування (просте, складне, вільне, доказове); · дедукція; · індукція. ІІІ. Наочність:таблиці, схеми, графіки, макети, приладдя, тощо. Технічні засоби навчання: кодоскоп, діапроектор, комп’ютери тощо. ІV. Основні питання лекції:(не більше чотирьох на одну лекцію). V. Рекомендована література: VІ. Основні питання, що розглядаються під час лекції: Хід лекції: Розкрити зміст інформації, що висвітлюється під час лекції, описати дії викладача, застосування методів навчання та виховного впливу на студентів, зазначити питання для обговорення, дискусії, діалогу. Читайте також:
|
||||||||
|