МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І. Вступна частина (до 10 хв.)· привітання викладача зі студентами; · налагодження зв’язку із пройденим навчальним матеріалом і новою інформацією, визначення її місця і ролі у системі навчального курсу, прогноз подальшого її розгляду; · повідомлення теми лекції, створення у студентів позитивної установки на її вивчення; · визначення основних питань лекції, повідомлення рекомендованої літератури; · захоплення уваги студентів, психологічна підготовка до розгляду основних питань лекції, виокремлення їхнього зв’язку з майбутньою професійною діяльністю (зазначити інформацію, методи, питання для обговорення). П. Основна частина (70-75 хв.) · висвітлення кожного питання окремо; · показ логічного переходу від одного питання до іншого, здійснення підсумку після кожного етапу; · опис шляху обгрунтування понять, термінів, теорій, концепцій тощо, виокремлення критеріальних ознак, складових, основних елементів; · показ логіки пояснення, інтерпретації явищ; · опис дій викладача з метою забезпечення розуміння, осмислення студентами змісту; · розкриття кожного методу, прийому формування мислительних дій, що застосовуються під час лекції; · зазначення міжпредметних зв’язків, практичних прикладів, спрямованості навчальної інформації на професійну діяльність студентів; · виокремлення питань для бесіди, дискусії чи діалогу, отримання зворотнього зв’язку; · опис дій викладача для розвитку інтересу до змісту лекції. ІІІ. Заключна частина (5-10 хв.) · здійснення логічних висновків про основні поняття, положення, що розглядаються; · повідомлення про досягнення запланованої теми, завдань лекції, оцінка спільної взаємодії зі студентами; · визначення характеру підготовки до семінарського заняття й обговорення аналізу зазначених питань, положень на занятті; · коротке повідомлення питань, проблем, що будуть розглядатися у наступній лекції у взаємозв”язку з висвітленими, створення позитивних очікувань; · подяка студентам за увагу. План-конспект лекції підписується викладачем, до якого прикріплений студент під час практики. Методичні вказівки до організації і проведення лекції
Читайте також:
|
||||||||
|